Поганий емоційний стан
Вітаю!
Поганий емоційний стан,нічого не радує в житті ,самооцінка на нулі ,постійно з кимось виникають конфлікти ,а образливі ситуації прокручують в голові довго і не можу забути ,спілкуватись не хочеться ні з ким .Думала втома ,але не проходить .Не можу зрозуміти ,що зі мною .Дякую
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Ольга Мамедівна Кириллова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Юлия Витальевна Якименко
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку!
цитата:
Поганий емоційний стан,нічого не радує в житті ,самооцінка на нулі ,постійно з кимось виникають конфлікти ,а образливі ситуації прокручують в голові довго і не можу забути ,спілкуватись не хочеться ні з ким .Думала втома ,але не проходить .
Правильно вчинили, що звернулись сюди. Треба шукати визначення стану та дієві способи допомоги собі.
Описані ознаки схожі на емоційне виснаження, апатію чи навіть на депресивний стан. Але остаточно можна буде щось зазначити після індивідуального спілкування з Вами.
Також було б бажано відвідати лікаря-терапевта, здати відповідні аналізи. Це все або підтвердить аби відкине причини стану на тілесному рівні.
Скажіть, відколи стали помічати негативні ознаки?
Що можете розповісти про своє актуальне життя - хто є поруч з Вами, чим Ви займались/займаєтесь, в яких умовах знаходитесь і так далі?
цитата:
нічого не радує в житті
До того що приносило Вам радість?
цитата:
постійно з кимось виникають конфлікти
Через що конфліктуєте?
цитата:
образливі ситуації прокручують в голові довго і не можу забути
Щось подібне було Вам притаманне раніше?
Відредаговано автором 07-05-2024 10:36:32
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Елена Владимировна Мороз
Добрий день. Часто буває, що ми блокуємо "негативні" емоції, щоб не відчувати їх, бо це боляче. А разом з цим з нашого життя можуть зникати інші почуття і радісні, позитивні. Терапія може навчити екологічно проживати всі емоції, навідь ті які ми рахуємо "поганими", допомагає повернути радість, легкість. Можливо, Ви щось собі не дозволяєте, щось забороняєте і це впливає на ваш стан.
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Здравствуйте!
Обратитесь к терапевту, неврологу.
То что Вы конфликтуете получаете неприятные реакции от других, на которые тратите еще энергию прокручивая в голове одни и те же мысли.
Что вас заставляет конфликтовать, что раздражает? На что не хватает ресурса? Ведь обдумывая неприятные ситуации вы приходите к выводу, что общаться ни с кем не хочется, по какой причине, ваше мнение не учитывают, вас не слышат, игнорируют?
При этом всем взаимодействии с другими вы не получаете поддержки, подкрепления ожидаемого, потому самооценка снижается, и общение сводится к минимуму, чтоб не тратить столько сил, собственного ресурса.
Подумайте что раздражает, что вызывает агрессию, с чем вы сталкиваетесь в общении, что вас так ранит?
И по возможности обратитесь к психологу!
психолог онлайн
цитата:
.Думала втома ,але не проходить
Добрий день. Як давно ви у такому стані? Яке зараз ваше життя? З ким ви живете, спілкуєтесь, хто вас підтримує?
психолог онлайн
Как давно такое состояние?
Что в вашей жизни происходит?
Стоит обратиться к психиатру, поскольку возможно нужно будет медикаментозная поддержка. Плюс работа с психотерапевтом, чтобы разобраться с самооценкой, постоянным прокручиванием мыслей в голове и том, что и почему с вами происходит.