Чоловік ніби все розуміє, але повторює робити те, що мені не подобається.
Познайомилась з чоловіком через додаток. Він військовий. Ніби адекватно спілкувався і не викликав у мене «питань». Я одразу сказала, що легкий секс на одну ніч ти тупо того- не до мене. Він погодився і продовжив спілкування. Звісно ми почали фліртувати
(невинно), що я вважаю нормою. Але с кожним повідомленням його флірт та загравання ставали все відвертішими і прямо натякаючи на секс. Побачивши, що тема іде не туди, я повторила, що мені так неприйнятно і коли ми зустрінемось, він може розраховувати на спілкування і все. Також сказав, що це я його провокую, бо така сексуальна і фліртую… я була здивована, адже він не перший чоловік з яким я спілкуюсь і всі адекватно розуміють флірт. Така ситуація повторилась і я написала, що спілкування ми припиняємо, на що він почав виправдовуватись і погоджуватись, що його цікавлю саме я, а не дише секс, але як жінка, я його тако ж цікавлю, що нормально. Коли він приїхав до Києва ( він часто приізджає), ми домовились зустрітись ( припустимо на завтра, бо сьогодні я не могла), але ми почали в цьому умовному сьогодні спілкуватись і він запросив до себе!!! Що?! З якого дива?! Я відмовилась, на що він обідився і сказав, що я його провокую своїми фразами ( фраза: не приїду, бо до комендантської години не зможу повернутись додому). Де тут провокація?! І слухати треба те, що тобі прямо кажуть, а не флірт. Якось потім він зʼїхав бо я була в ярості від такої поведінки, ви казала йому все, що думаю ( що бреше, маніпулює і намагається « дотиснути»). І фінал цієї історії… він погодився, що ніяких натяків на сечу більше не буде, але через годину вже питав про моє бікіні… Тцт я вже не витримала і запропонувала йому знайти сечу на сьогоднішній вечір, що б він заспокоївся, а завтра зустрітись зі мною… це було за 1 годину до нашої зустрічі. Він сказав ок… і ми не зустрілись. І от я хочу пересвідчитись в своїх думках. Він хотів лише секс, в нього не всі вдома, це така манера чи ще якийсь варіант.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Яна, вітаю. Фантазувати про думки чоловіка можна довго, але це будуть наші фантазії, що насправді в його голові ми не знаємо. А ось в реальності . Чоловік говорить одне, а робить інше. Ви йому спочатку м'яко натякаєте, потім вже відкритим текстом говорите, але він Вас все одно не чує і наполягає на секс. Є такі на жаль. Ось і вирішуйте всі у нього дома чи ще щось. Можу припустити , як що так швидко скасувалась зустріч, то в нього були ще якісь запасні варіанти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365562 для Ольга Мамедівна
Ні, не було. Він розізлився на мою пропозицію, психонув, а не швидко погодився.
Так, ви праві, просто з таким дивом перший раз зустрічаюсь. Він же свій час витратив
психолог онлайн
Так, Я Вас розумію, прикро, що так вийшло, але це не Ваша проблема.
психолог онлайн
Схоже чоловік справді зосереджений на сексі. Про що ви насправді хвилюєтесь? Що відмовили йому помилково?
психолог онлайн
Доброго дня!
Чоловік дуже хотів того, що хотів саме він і обурився, що все пішло не за його правилами. Ви хотіли іншого і захищали свої потреби, а він стелив доріжку в свою сторону.
Так буває, а обурення та образи - це дитячі реакції, які направлені лише на нього, йому цікавий він. Ви можете подобатись і він може подобатись, проте у кожного з вас свої очікування по відношенню один до одного і чудово коли вони співпадають, а тут вийшло навпаки.