Страх, що заберуть і я буду в рабстві
Добрий день. Втомився від соціуму, поверхневих жорстоких людей, які руки потирають, щоб когось карати і ускладнювати чиєсь життя. Минулого року я зявився по повістці,все по закону, почав проходити ВЛК. Витрачав свої ресурси на черги у поліклініках, обстеження, ходіння за підписами,печатками і це тривало 2 місяця. Здав їм акт за яким мене мали би визнати непридатним. Лікар прийняв його,сказав що все добре, а потім каже, що я порадився і вам треба заново все пройти. А інша лікарка підбігла до нього і щось шептала на вухо. Психіатру у ВЛК показав виписку з своїм діагозом і вона дала скерування в психлікарню . Я поїхав туди, але зміг просидіти в черзі заледве годинку і чим скоріш хотів вийти, подалі від цього дурдомного вайбу. Недочекавшись своєї черги, підловив головну лікарку в коридорі, сказав що мене скерував до вас військкомат, а вона здивовано - де ваші речі? для підтвердження діагнозу потрібно лягати на 7 днів. Я був спантеличений від цієї відповіді і звісно я відмовився лягати. Не можу ночувати поза домом. Раніше бувало, що я втік з однієї лікарні, бо не зміг там витримати. Не знаю, що зі мною. Я дуже тримаюсь за свою свободу. Якщо мене закривають десь і не дозволяють піти, тоді зі мною щось коїться. Краще смерть, ніж неможливість вийти з приміщення коли захочу. Я не зявився на ВЛК до тої дати,яку вони вказували, гнівався, що вони так ускладнюють життя, зневажають мою волю. Я вважаю, що достатньо надав їм інформації про стан свого здоровя і вони мали б зробити висновок, що я непридатний. Нащо мене мучити. Минуло вже більше року. Я тричі намагався туди піти. Один раз зайшов і побачив, що там кучкуються багато чоловіків, стоять в черзі багато годин. Я подивився і вийшов. Йшов по вулиці,світило сонечно, білі хмарики, квіти, коти ліниво лежали і я подумав, навіщо мені там стояти в тому коридорі без вікон і ця вся біганина. Другий раз пішов і вже хотів заходити, аж тут підїхала поліція і до них жіночка підбігла і каже: це я вас викликала,мого брата там утримають і не випускають..Я вирішив не заходити та й що я скажу? Не зявився коли треба, а тепер штраф? Я не маю морально і фізично сил проходити цю ВЛК знову і щось доводити,шкодячи своєму здоровю. Все життя люди щось від мене вимагали. А мою волю зневажати можна? Дістало. Можете мене осуджувати. У мене питання, чому я не можу ночувати поза домом, чому я боюсь, коли обмежують мою свободу і вимагають робити те, що я не хочу? Як мені себе змусити переступити двері ВЛК знову і не боятись, що не випустять?
Питання від: ; Вік: 0

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день!
Раджу сходити на прийом до психотерапевта або психіатра у місцеву поліклінику і про все, що ви розповіли тут на сайті, розкажіть спеціалістам. У вас буде "алібі", чому ви не змогли стояти півдня чи день в черзі і спеціаліст надасть вам пораду, що і як робити далі.
Бережіть своє здоров*я і психічне в тому числі.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
У мене питання, чому я не можу ночувати поза домом, чому я боюсь, коли обмежують мою свободу і вимагають робити те, що я не хочу?
Тому що це є цілком природнім. Свобода - є справжньою цінністю та правом будь-якої людини. Це по-перше.
А по-друге, припущу, що маєте певний психіатричний розлад, який і впливає на Вас подібним чином: збільшує тривогу та внутрішню напругу в кілька разів. Але з цим треба розбиратись окремо.
цитата:
Як мені себе змусити переступити двері ВЛК знову і не боятись, що не випустять?
А навіщо себе змушувати?! Тим більше якщо Вас ТОЧНО не випустять.
В цьому випадку страх рабства якраз виправданий. Бо це і є прояв справжнього рабства.
За самим фактом. Хто б і що про це не говорив.
психолог онлайн
Ваша ситуація здається дуже складною, і зрозуміло, що вона викликає велику тривогу та невпевненість. Тривога та страх перед тим, що вас можуть обмежити або позбавити свободи, може бути наслідком різних чинників. Ось деякі можливі причини цього:
1. **Травма або досвід.** Можливо, у вашому минулому були події, які спричинили вам велику тривогу або страх, пов'язаний з обмеженням свободи або втратою контролю.
2. **Контроль над життям.** Для багатьох людей важливо мати контроль над своїм життям та власними рішеннями. Коли цей контроль порушується, це може викликати тривогу та стрес.
3. **Тривожний розлад.** Велика тривога та страх можуть бути симптомами тривожного розладу, який може впливати на ваше поведінку та рішення.
4. **Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР).** Якщо у вас були травматичні досвіди в минулому, вони можуть викликати ПТСР, який проявляється стримуванням та побоюванням перед ситуаціями, які нагадують про ті травматичні події.
Якщо ви хочете змінити свою ситуацію та подолати свої страхи, можливо, буде корисно звернутися за психологічною або психіатричною підтримкою. Фахівці зможуть працювати з вами, щоб зрозуміти корінь ваших страхів та розвинути стратегії для подолання цих перешкод. Також важливо буде підтримувати здоровий спосіб життя, включаючи регулярну фізичну активність, здорове харчування та відпочинок.