"Напрягає" сестра чоловіка. Це моя ревність чи справді порушення кордонів нашої сім‛ї з її боку?
Доброго вечора, шановні психологи! Допоможіть розібратися. Мене, як то кажуть, тригерить поведінка чоловікової сестри. Їй 35, незаміжня, зараз перебуває за кордоном, працює там (Виїхала з початку війни). І оскільки особисте життя в неї не дуже склалося, вона тулиться до нас: то гостинці частенько з-за кордону передає; то каже своєму братові (тобто моєму чоловікові): купуй машину, що тобі сподобалася, а я допоможу з грішми (позичу)... А нещодавно телефонує і питає у чоловіка: коли в нього відпустка? Мовляв, вона взяла на кінець червня, то й він щоб брав у ці дні, бо вона приїде, а тим паче, що в дітей (племінників) день народження.
Що чоловік? Звісно, йому приємно і він нею пишається, це помітно (сестра заробляє непогані гроші, і у разі чого завжди може підкинути-позичити). За відпустку. Я натякнула чоловікові, що зі мною треба погоджувати такі речі...тепер він сестрі і своїй мамі каже, що коли буде можливість її взяти, тоді й буде... Один із прикладів (збоку напевно виглядає як перетягування ковдри) . Але я розумію, що якби у сестри чоловіка була своя родина, то свої ресурси вона направляла б туди, це закономірно.. А так, буду відверта: мене вона дратує! Не скажу, що надто вже лізе в нашу родину: дзвінки раз на тиждень по вайберу із запитаннями що ви, як ви. Але ось такі ситуації мене чомусь виводять. Бо чоловік ніби боїться її образити, хоче зробити приємне.... Типу родина ж...та й допомагає вона нам .. А я міркую так. У неї є коханий, він військовий, чому б, наприклад, не планувати з ним ту ж саму відпустку? Та й загалом не прив'язуватися до нас. Можливо, я ревную (у мене теж є рідна сестра, але стосунки з нею не дуже теплі)...
Тепер про мої відносини із самою сестрою чоловіка. Вони досить цікаві) то ми з нею сидимо до ранку з вином, обіймаючись і ридаючи, зізнаємося одна одній у любові (зазвичай у перший день її приїзду), то терпіти одна одну не можемо - дратує поведінка її моя, і навпаки, це відчувається і ми іноді цього навіть не приховуємо одна від одної.
Розумію, що заборонити їй ставитися ось так до свого брата/і навпаки...ну смішно, правда ж? тим паче, він один опора залишився для неї і матері - тато помер. Але мене дратує, коли свекруха постійно нагадує чоловікові: зателефонуй Каті. А ти дзвонив Каті?... Свекруха мене теж не дуже любить) у неї поняття таке: брати, сестри, мами - це рідня. А невістки, зяті - це чужі люди...Наговорила я вам тут))) змінити інших людей я не можу. Вихід - працювати над собою.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго дня)
цитата:
тулиться до нас: то гостинці частенько з-за кордону передає; то каже своєму братові (тобто моєму чоловікові): купуй машину, що тобі сподобалася, а я допоможу з грішми (позичу)...
- а що в цих та інших прикладах відчувається і спрйимається Вами як порушення кордону? Що саме в цьому дратує? Чи завжди була такою поведінка сестри?
цитата:
А так, буду відверта: мене вона дратує!
- дуже добре і важливо, що Ви ясна у своїх почуттях. І попри дні коли все добре чітко розуміє своє ставлення. Наступний крок тоді зрозуміти, а що в ній так дратує??
Яка поведінка від неї була б для Вас задовільна? Чи думали про це?
цитата:
Можливо, я ревную (у мене теж є рідна сестра, але стосунки з нею не дуже теплі)...
- а що Вас наштовхує на таку думку? Між ними є щось схоже? Чи між Вами і сестрою чоловіка?
цитата:
змінити інших людей я не можу. Вихід - працювати над собою.
- і тут теж Ви дуже праві) Немає об*єктивних причин щоб щось дратувало чи ні, є тільки більш чи менш зрозумілі. І якщо щось у ній викликає у Вас таку реакцію вже тривалий час, то тут дійсно скоріше про Вас. І це має місце, от тільки б не приносило Вам дискомфорту - а якщо Ви тут пишете, значить це так.
І ще з приводу кордонів сім*ї. Порушити кордони можна там де вони є, якщо вони не виставлені і не означені, інші можуть просто не здогадуватись і не знати про цю межу. Бо для них вона далі чи значно ширша. Тому це можна наприклад обговорити. Але для початку зрозуміти де саме Ви ці межі бачите.
психолог онлайн
Кет, вітаю!
Мені здається у самій вашій розповіді вже багато очевидного і для вас самої. Родина це родина, а сім’я - це сім’я. Ваш чоловік має теплі родинні зв’язки, які вас тригерять і викликать ревнощі. Давайте подумаємо можливо ви би теж хотілось таку підтримку з боку своєї родини? По-друге, чи задоволені і наїджені власними чоловіком, бо якщо ні, то дуже важко ділитись і допускати думку, що він не лише ваш…
Сестра чоловіка не має ще власної сім’ї і тулиться до рідного брата, до племінників, але ніби не питає чи буде зручно взяти відпустку, а диктує. Вам не подабається, що не тільки чоловік, але і його сестра не рахується?
Мені здається тут є і ревнощі і захист власних кордонів, і те і інше. Просто в родинній коаліції ви можливо почуваєте власне безсилля та самотність, бо ніби з вами не радяться.
Треба дослідити звідки родом всі ці почуття. Для цього рекомендую психотерапію!
психолог онлайн
В целом, какие бы не были теплые отношения с родителями и сестрами/братьями, но у взрослого человека семья это он и его партнер, его дети. Родители, сестры/братья это родственники. И интересы и границы выстраиваются так, чтобы на первом месте был сам человек и его семья.
Насколько в целом ваш муж находится под влиянием мамы, сестры?
Насколько он способен выстраивать границы с ними?
Насколько ваши отношения с ним крепкие и он выбирает вас и вашу с ним семью?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Вихід - працювати над собою.
Я би вас тут підтримала::smile::
психолог онлайн
Вам очевидно не легко в таких ситуациях, але важно помнить, что каждый человек имеет свои индивидуальные отношения с семьей, и иногда они могут вызывать недопонимание и раздражение. Ваше чувство дискомфорта в отношении поведения сестры вашего мужа вполне естественно, особенно если оно вмешивается в вашу жизнь и отношения с вашим мужем. Отношения с родственниками могут быть сложными, и важно находить баланс между поддержкой и личной границей. Возможно, стоит открыто и честно обсудить ваши чувства с вашим мужем, чтобы вместе найти решение, которое будет удовлетворительным для всех сторон. Кроме того, работа над собой и своими реакциями может помочь вам лучше управлять стрессом и конфликтными ситуациями, возникающими в вашей семейной динамике.