Подолання травми - як?
Шановні психологи,
Мені потрібна консультація по опрацюванню і подоланню травматичного розриву, втрати довіри до людей. Мені хочеться розпрощатися з тінями минулого і іти далі.
Який метод є швидким, інтенсивним і ефективним для подолання такої проблеми? Психолога якого профілю мені потрібно шукати?
З повагою,
Оксана
Вопрос от: ; Возраст: 29
нравится: 1 из 1
консультация психолога
Здравствуйте, oksanochka79014.
Каждый психолог работает своими методами, но с одними и теми же запросами, вот так сходу сказать какими методами будет с Вами проще и быстрей работать - невозможно.
Одним людям помогает психоанализ, другим гештальт, третьим психодрама, а четвертым вообще все-равно какие методики, их сильная мотивация готова цепляться за соломинку.
Ищите психолога "по душе", можете в базе прочесть ответы психологов на вопросы других людей и выбрать психолога, которому Вы склонны доверять.
Разрыв - всегда травматичен, есть понятие "работа горя", она все-равно будет проходить, с помощью психолога она пройдет легче и быстрее, но в любом случае надо время.
Удачи Вам.

психолог онлайн
Добре із травмою працює і гештальт-терапія, і поведінкова, і психодрама. Багато залежить власне від професіоналізму й особтистості психолога/психотерапевта. Удачі.
психолог онлайн
Если про метод-я бы рекомендоала гештальт-индивидуальную и групповую терапию. Или психоанализ. Но,соглашусь с коллегами-стоит ориентироваться на специалиста. Многие имеют в своем арсенале не один метод. Удачи вам.
консультация психолога
Уважаемая оксана! хочется вам сказать, что какой бы метод вы не выбрали, главное, что бы не спешили.Для решения проблемы, какой бы она не была необходимо время,и часто длительное. В вашем случае, как мне кажеться, не стоит гнаться за интенсивностью и быстротой, а наоборот настроиться на глубокую и длительную работу. Я предлагаю Вам обратиться к гештальт-терапевту, метод гештальт терапии, больше ориентирован на работу с чувствами, внутренними переживаниями человека, его целостностью и взаимодействию со средой. Так же , мне кажеться Вам подойдет метод психодрамы, он поможет более точно и глубоко разобраться в сложившейся проблеме. Удачи!
психолог онлайн
Можно пройти расстановки, работу с травмой, психодраму. Параллельно консультирование. Несколько дольше придется работать в таком подходе, как гештальт-терапия.
психолог онлайн
Шановна Оксана! Найчастіше психолог обирає метод роботи виходячи з особливостей складу психіки та особистості клієнта. Клієнту робота має бути цікава. Погоджуюсь з коллегами: шукайте психолога до душі. Статистика використання методів для подолання конкретної проблеми має другорядне значення. Щасти Вам!
Дополнение от автора
Забула написати, що психосоматика теж присутня. Не можу час від часу ступати на ліву ногу. Нога починає боліти коли я роздумую про цю проблему.
психолог онлайн
Не можете наступити на ліву ногу? Нічого дивного, оскільки ліва половина тіла - жіноча і саме вона більш за все страждає при розривах. Це дійсно психосоматика. Яка саме частина ноги болить?
Дополнение от автора
Ареал біля щиколодки. Час від часу були спазми, тоді я не могла ступати на ногу 2-3 хвилини. Зараз спазмів немає. Ниюча біль при копанні і аналізі проблеми.
психолог онлайн
Щиколотка болить коли людина невпевнена в своєму майбутньому. Думаю, що все зрозуміло і пояснення не потрібні - тіло відреагувало на ваш стан. Вирішите психологічні проблеми і біль піде.