Як позбутися тревожності перед соціумом.
Доброго дня/вечора, не знаю, скільки ще потрібно років щоб позбутися цього страху, тревоги та ПА коли я знаходжуся у соціальному середовищі. Це сильно впливає на моє життя..
Я постійно сижду дома, у мене немає жодного друга у житті, не розумію як себе поводити з іншими людьми, постійно знаходжуся у тревозі перед соціальною подією, та треовжусь за два дні наперед, не можу раціонального думати, все доходить до того, що не хочу знаходиться у соціумі, сижду дома, на постійній основі, та зовсім не хочу виходити на вулицю, я даже боюсь замовити речі самостійно, мені потрібно допомага батьків, щоб вони це зробили за мене, чи зімною, просити у в них я теж не хочу, тому що це досить важко, та якось самій вже хочеться, набувати самостійність але дуже боюсь...
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Аліса, у Вас соціальна тривожність.
Ви намагаєтеся уникати того, що викликає труднощі, і це може здатися полегшенням у короткостроковій перспективі, але збільшує тривожність у довгостроковій. Що більше місця ви віддаєте тривожності, то менше місця залишається для того життя, яке б Ви дійсно хотіли.
Але проблему можна вирішити. Тривожність – це не вирок. Для цього потрібно звернутися до лікаря-психотерапевта.
Найбільш ефективна стратегія лікування - це комбінація лікарської терапії та психотерапії.
Але вам не потрібно боятися свого стану. Важливо навчитися не порівнювати себе з іншими.
Перестаньте боятися помилок, дозвольте собі бути недосконалою. "Мені себе достатньо" - це фраза, яка може Вам допомогти.,
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365996 для Ирина Константиновна
Дякую, я спробую, батьки проти щоб я ходила до психолога, вони думають що це просто "підліткове" 'у нас таке теж було" і з часом воно саме пройде, але я бачу що ні, я живу в такому стані вже протягом п'яти років, мені дійсно важко виходити в люди, іноді я думаю що я просто себе накрутила але я бачу, що воно зовсім не проходить, іноді здається що все гірше.
психолог онлайн
Аліса, соціальна тривожність починає проявлятися в підлітковому віці.
Але, на жаль, сама не пройде.
Потрібна допомога психолога або психотерапевта., .
психолог онлайн
Але, на жаль, сама не пройде.
Потрібна допомога психолога або психотерапевта., .
психолог онлайн
Це розумно, що ви звертаєте увагу на ці проблеми і виявляєте бажання змінити ситуацію. Однак, розробка нових стратегій для керування соціальною тривогою може зайняти час. Ось декілька порад, які можуть допомогти вам почати працювати над цим:
1. **Поговоріть з фахівцем.** Пошук психологічної або психіатричної підтримки може бути першим кроком у керуванні вашою тривогою та ПА. Фахівець зможе пропонувати вам індивідуальні стратегії і техніки, які допоможуть вам краще розуміти і керувати своїми почуттями.
2. **Експериментуйте з релаксацією.** Спробуйте різні методи релаксації, такі як медитація, глибоке дихання або йога. Ці практики можуть допомогти знизити рівень тривоги та підвищити вашу здатність до спокійного спілкування з іншими людьми.
3. **Звертайтесь за підтримкою.** Розмовляйте з близькими людьми про ваші почуття та досвід. Поділіться з ними своїми страхами і вимогами, і можливо, вони зможуть надати вам підтримку і розуміння.
4. **Поступово виходьте з зони комфорту.** Спробуйте поступово втягнутися у соціальні ситуації, починаючи з тих, які вам найбільш комфортні. Поступово розширюйте ваші межі та намагайтеся зіткнутися зі страхами.
5. **Пам'ятайте про самоприйняття.** Прийміть себе таким, яким ви є, і не критикуйте себе за ваші страхи чи тривогу. Будьте терплячими і ласкавими до себе, як ви б намагалися.
Не забувайте, що цей процес може зайняти час, і важливо бути терплячим з собою. Важливо шукати допомогу, коли вам це потрібно, і працювати над здоров'ям та добробутом.