Стан душі
Нещодавно приїхала іза кордону, повернувшись додому все здається чужим і зовсім не відчуваю радості , що я вдома, постійно турбує тривога, постійно хочеться плакати, і просто не знаю в яку сторону рухатися далі,але в той же час рада що побачила рідних своїх, можливо це повʼязано з тим що спілкуюсь з людиною яка там залишилася, але щоб сказати що я сумую за нею такого також немає.Навіть сьогодні у мене день народження,я запросила гостей але я нічого святкувати не хочу, я взагалі нічого не хочу.
Вопрос от: ; Возраст: 24
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
цитата:
сьогодні у мене день народження
Прийміть мої вітання з нагоди Дня народження!)
цитата:
я взагалі нічого не хочу.
Нічого не хочете, однак на форум психологів таки звернулись. Напевно ж, є потреба. Тому розкажіть, в чому Ви зацікавлені? Чого бажаєте від спілкування тут?
цитата:
Нещодавно приїхала іза кордону, повернувшись додому все здається чужим і зовсім не відчуваю радості , що я вдома
Поділіться, будь ласка, своїми очікування перед поверненням додому? На що розраховували?
цитата:
рада що побачила рідних своїх
Це ж добре, чи не так?
цитата:
можливо це повʼязано з тим що спілкуюсь з людиною яка там залишилася, але щоб сказати що я сумую за нею такого також немає.
Наскільки Ви близькі? Що вас пов'язує?
цитата:
просто не знаю в яку сторону рухатися далі
Ось дивіться: напевно ж, якісь варіанти подальших дій існують. Водночас, здається, кожен з них не виглядає прийнятним на цей момент. Тому, можливо, варто їх ретельно розглянути, зважити на різні аспекти. Очевидно, тоді з'явиться більш-менш чітке розуміння подальших дій. При цьому головне, аби Ваші рішення виходили з Ваших реалістичних бажань.
психолог онлайн
Вітаю з вашим святом! Хай життя завжди перемагає!
Ви описуєте класичну ситуацію розриву зв’язків. Ви розгублені, бо на довгий період була втрата дому та живих контактів з усіма. Ви повернулись, але ви вже змінились і тепер потрібно по-новому адаптуватись до змін, до забутого. На фоні повернення можуть накрити всі почуття, які ви накопили за весь період відсутності. Це і туга, і печаль, і злість, і безсилля, а тепер є безпечне рідне місце, де психіка нарешті розвантажує себе. Також у вас може бути втрата орієнтирів, сенсів і тепер треба видубувати нові. І ви вразливі, бо це ваш день народження, можливо це свято пов’язано з спогадами з минулого чи з певними очікуваннями.
Я рекомендую вам роботу з психологом, де ви зможете прожити свої переживання. І плакати це нормально, ви оплакуєте щось і воно вас сильно торкає. Через екран важко зрозуміти що саме.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Мабуть, Ви не хотіли повертатись додому і внутрішньо були налаштовані залишатись жити за кордоном?
Але були змушені повернутись через якісь зовнішні обставини. Тому все й здається чужим, бо психологічно Ви вже не тут. Ще до того мабуть багато чого змінилося на батьківщині і змінилося не на краще.
Також, потрібен час для адаптації, щоб звикнути до змін.
І небажання святкувати також зрозуміле, але все одно важливо це зробити, бо життя, незважаючи ні на що, ПРОДОВЖУЄТЬСЯ.
Тож, з Днем Народження Вас!
психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
Стан душі
Який?
Опишіть свій стан 5 словами.
цитата:
Нещодавно приїхала іза кордону, повернувшись додому
Ви цього хотіли?
Які плани були на післяповернення - що хотіли почати або продовжити робити?
цитата:
у мене день народження,я запросила гостей але я нічого святкувати не хочу
А з якою метою тоді запрошували гостей?
Дополнение от автора
Я просто хочу рухатись далі, радіти життю, я хочу бути тут.але хочу бути і там, з людиною якою спілкуюсь ми були в дружніх відносинах і я розуміла що потрібно буде їхати,і цій людині я також говорила що ми вже точно не побачимся, тут також є друзі яких я люблю і за спілкуванням з ними я також сумувала,але останні дні, я просто не хочу не з ким спілкуватися, коли знайомі пишуть повідомлення я не хочу на них відповідати, таке відчуття що я хочу від всіх заховатися і щоб мене ніхто не бачив. Я не хочу сумувати і розумію що цим я роблю собі тільки гірше, але як б я не посміхалася в душі я просто засмучена і якась розгублена, і зла все разом.
психолог онлайн
Виходить, Ви, як вередуюча та капризуюча дитина, хочете бути і ТУТ, і ТАМ одночасно?
А це не виходить, бо це НЕМОЖЛИВО і тоді: "Йди від мене, ти пльохой" (дівчинка 3-5 років).
І ще, виходить, не дуже вмієте приймати на себе відповідальність за прийняте рішення?
Якщо вже вирішили повернутись, то з другом, який залишився ТАМ, точно не зможете бачитись як раніше.
Ви це розуміли тоді? А зараз? Чи ні про що розуміти не хочеться, а хочеться тільки капризувати?
психолог онлайн
цитата:
Я просто хочу рухатись далі, радіти життю, я хочу бути тут.але хочу бути і там
Так, виходить, хочете одночасно двох протилежних речей. Чи можливо це в реальності?!
Сподіваюсь, Ви знаєте відповідь.
Натомість оця Амбівалéнтність (від лат. ambo — обидва і лат. valere — володіти, діяти) — психічний стан роздвоєності; співіснування протилежних відносин або почуттів (наприклад, таких, як любов і ненависть) до людини, об'єкта чи ідеї; невизначеність або нерішучість, яким напрямком слідувати чи як вчинити, є ГАЛЬМОМ на Вашому шляху!
І маю переконання, що саме воно (зупинка життя, коли ні туди, ні сюди) спричиняє Ваш стан
цитата:
я взагалі нічого не хочу.
Якщо відмовляюсь від вибору, то ховаюсь від нього за допомогою ВІДМОВИ від усіх бажань(!)
Тож як зрушити з місця?
Хтось порадить "поїхати далі", користуючись силою волі. Хтось запропнує американський варіант - шукати плюси і мінуси, розділивши аркуш навпіл.
Я раджу прислухатись до себе. І відчути свої справжні бажання. Розкрити їх. Уявити їх наповнення змістом. Наприклад, що означає
цитата:
просто хочу рухатись далі
? Поки що в такому вигляді - це просто загальна фраза. А її варто оживити!
цитата:
радіти життю
Класне бажання? Та чи вмієте Ви радіти життю, попри складні зовнішні умови? Здається, що цією навичкою Ви ще оволоділи.
Відредаговано автором 30-12-2023 20:39:13