Одружена
Добрий день Підскажіть мені будь ласка як мені діяти. Я прожила своїм чоловіком 20 років все було прекрасно я була щаслива але 2 роки назад він якось змінився що це спонукало я не розумію сталася дуже різко причина в тому що він мене сильно ревнує до моїх стосунків які були до нього він просто сходить з розуму він постійно хоче щоб я про них розповідала як все було що ми робили,як Займалися сексом але це дуже давно було я зі стосунки стерла свої пам’яті мені дуже важко щось пригадати і взагалі неприємно з цим балакай з ним на цю тему то він мені розповідає що він нещасний що я зробила його нещасним і я у всьому винна що я не дочекалася його і не і він не став єдиний в мене, то він мене люби безумною не може без мене жить я дуже втомилась від цих стосунків я запропонувала пожити окремо щоб він розібрався с собі, він не хоче мене відпускати іноді мені кажеться що він насилую мене психологічно це тиранія не винос мозку… Я вже і намагалася жартувати і не реагувати це все не закінчиться це вже 2 роки нічого не виходить.. Чи може він мене розлюбив іноді здається що він назло це робить, Іноді він каже що він не хоче жити що ця ситуація зробили його не щасним що я зіпсувала його життя.
Я не розумію чому так стається він прекрасно знав що в мене були стосунки до нього він 20 років про це не згадував що могло таке статися???
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Sofi!
цитата:
що могло таке статися???
Відповіді на це питання ми з Вами не дізнаємось, на щастя чи на жаль, поки що сказати зарано. І гадати не має сенсу, що там в голові чоловіка трапилось, якщо він сам не пояснить. Звісно, при умові, що він усвідомлює свої внутрішні процеси. Однак, гарантій щодо цього нема.
цитата:
Чи може він мене розлюбив іноді здається що він назло це робить, Іноді він каже що він не хоче жити що ця ситуація зробили його не щасним що я зіпсувала його життя.
Наскільки мені зрозуміло, у Вас є власні припущення щодо його ревнощів і звинувачень. Проте, від цього не легше. І тому Ви ставите питання
цитата:
як мені діяти
І справді, як Вам діяти? Натомість, треба спочатку вирішити інше питання - діяти, щоби що? Які результаті своїх дій Вам здаються бажаними?
Я чому ставлю так питання? Бо багато чого, якщо не усе подальше, залежить від того, чого ХОЧЕТЕ Ви.
Якщо прагнете будь-якою ціною позбутись тиску, то це будуть одні способи дій. Якщо зберегти сім'ю - будуть інші.
В будь-якому випадку, вважаю, буде доречним звернутись до психолога. Або Вам персонально, або у двох до сімейного психолога за умови згоди чоловіка.
Дополнение от автора
Я хочу щоб він прийняв моє минуле житя,бо він його не приймає,йому здається що я його зрадила що не дочекалася, але ж я йому пояснюю що звідки я знала що зустріну його… скажіть мені будь ласка він зможе справитися без психолога, чи психіатра . І що йому для цього зробити, бо він кожен день про це думаю
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
скажіть мені будь ласка він зможе справитися без психолога, чи психіатра .
Однозначно - ні(!)
З ним відбувається щось схоже на певний розлад. Тому допомога спеціаліста обов'язкова. Сам по собі цей стан не проходить, адже його перебіг спричинений і відбувається на підсвідомому рівні.
цитата:
І що йому для цього зробити, бо він кожен день про це думаю
Найкращий варіант - звернутись особисто до фахівця і почати з ним взаємодіяти над вирішенням проблеми.