Я хочу назад в тіло, у мене немає емоцій, пусто, маріонетка.
Не знаю як це описати, бо я себе не розумію. Це звучить як проблема на рівному місці і повна маячня, але це те, що я почуваю останнім часом. Я точно не знаю як давно це почалось, останні місяці активно. Я все життя жила закутана в своє тіло, десь глибоко: мені не було нудно, я емоційно перенавантажувалась. А потім мене вивернули. Я взагалі десь не в тілі знаходжусь, це не мої думки, їх фундамент пустий. Як персонаж кіно, пустий персонаж. Мені тепер тому легко щось внушити, і я цього боюсь. Я переймаю від інших людей мимоволі. Потім починаю думати як вони, наче вони в мене заселились, це роль якої хочеться позбутись. А я дивлюсь на це все зі сторони, і боюсь що це "я" може бути знищено вщент. Я можу перейняти багато чого, ось лиш частина: погляди, гендер, манера. І переймання гендеру є нестерпною роллю у двох випадках, просто один з них вважається нормальним. Хоча й те, й те приносить страждання і є ненормальним, я раніше просто жила. Раніше я нічого не переймала, бо у мене були емоції. Емоції грали роль захисту, я знаходилась глибоко в собі і звідти дивлюсь на світ, який є небезпечним і поглинаючим. Раніше й світло було надмірно яскравим. Я себе не впізнаю, а на своє минуле дивлюсь як на іншу людинв. А тепер у мене сильна нудьга, хоча саме життя таке ж саме, раніше мені не було нудно. Можна було хоч все забрати і змусити просто сидіти годинами не рухаючись, у мене всеодно буде чим зайнятись(фантазії або схема). Тепер там пусто, "там" тому що я не в тілі, раніше я купалась в емоціях. Мені нічого не приносить задоволення як такого, або поверхнево. Я не можу в щось дійсно заглибитись, мені до поверхні доторкнутись важко. Я плакати можу, але по-справжньому не проживаю, і це миттєво проходить. Я не вмію любити. Думка йде з пустоти, я не розумію її фундаменту—це роль яка мене поглинула. Дивлюсь на моїх батьків, і мені здається, що вони теж маріонетки.
Так от, я хочу якось вирішити цю проблему і жити як раніше, і я надіюсь що це вийде самостійно. І так проблеми ще з моїми розбиратись, мене до психолога не поведуть.
Питання від: ; Вік: 15
Доповнення від автора
Боюсь що моя емоційна тупість і агресія зроблять своє діло.

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
мене до психолога не поведуть
К сожалению, психологи имеют право консультировать Вас только с согласия родителей, из-за того что Вам нет 18 лет.
И прежде чем работать со специалисом, Вам желательно обратиться к врачу.
Это Ваши родители могут сделать?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
І так проблеми ще з моїми розбиратись, мене до психолога не поведуть.
З того, що ви пишете, виходить, що у вашій сім'ї є якісь проблеми? При цьому ви ставите їх важливість вищою за вас особисто. Так не повинно бути. Ви ще дитина (в тому розумінні, що батьки відповідають за вас, а не ви за них). Поговоріть з ними, або з кимось із дорослих, кому ви довіряєте. З дозволу батьків вам треба звернутися до психолога.
Доповнення від автора
Я хочу зрозуміти що зі мною відбувається і як самостійно з цим впоратись. Бо боюсь, що моє "я" буде зруйновано вщент, а там вже заселюються інші. Своє "я" не відчуваю, хочу назад в тіло, пустота. У мене з'являється відчуття наче інші люди в мене заселюються, і я дуже боюсь застрягнути у цій ролі і проживати не своє життя.
І я розумію, що коли думаю про свій стан, то варюсь в своїх думках і можу лиш погіршити стан. І в той же час я не можу так жити і "просто відволіктись", тому що емоцій немає або я не можу їх по-справжньому прожити—плачучи, поверхнево відчуваю і через короткий час це різко проходить. Це душевна бідність.
Я думала що це скоро пройде, і були короткі періоди коли я себе почувала як раніше, але вони різко проходили.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329262 для Віта Баковська
Так, є фінансові проблеми і лікування родича, яке займає багато часу та зусиль
психолог онлайн
цитата:
Я хочу зрозуміти що зі мною відбувається і як самостійно з цим впоратись.
Зрозуміти, що з вами - на форумі неможливо. І самостійно з цим впоратись теж неможливо.
Поговоріть з батьками про свій стан і про необхідність звернення за допомогою.
психолог онлайн
На жаль, Ваш стан, Somesnow79, дуже схожий на один з проявів психіатричного захворювання, яке часто починається саме в підлітковому віці. Тому бажано в найближчий час звернутися до психіатра, а не до психолога. І якщо лікар не знайде у Вас нічого свого, тоді вже будете працювати з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Я хочу зрозуміти що зі мною відбувається і як самостійно з цим впоратись
Самостоятельно
цитата:
з цим впоратись
Вы точно не сможете.
Что мешает Вам обратиться к родителям за помощью и сходить с ними к врачу?
Тем более что это совершенно бесплатно.