не можу відпустити людину
в мене був передруг-недохлопець, з яким я спілкувалася 3 роки. він досить добре покатав мене на емоційній гойдалці, і врешті решт двічі кинув. пройшло вже достатньо часу, мої почуття майже пропали, але я досі до нього прив'язана та не можу відпустити. як мені це зробити?
Питання від: ; Вік: 17
консультация психолога
Марія Радченко
Вітаю)
Взагалі, чудово, на мій погляд, що Вам властива спостережливість і Ви змогли зробити для себе певний висновок про його поведінку, а не просто йшли за тими почуттями. На них дійсно дуже легко "підсісти".
Давайте розберемось в кількох моментах. Як саме він отримав статус недохлопця? У вас були частково романтичні стосунки? Хтось з вас комусь подобався? Мали місце бути якісь, на Ваш погляд, неоднозначні сигнали? Той факт що він "недо-" було пов'язано з чим? Тобто, чому він так і не став повністю хлопцем?
ЩО Ви відчуваєте зараз? Мені читається певне обурення у Вашому повідомлення та гіркота. Таке враження ніби людина одночасно була для Вас однаково інтенсивно приваблива і такою, що примушує відчувати дуже сильні і не зовсім приємні відчуття, викликає агресію.
Коли говорите, що Ви прив'язані до нього - Ви маєте на увазі емоційно чи ви з ним є товаришами в якійсь справі, проекті чи в чомусь подібному?
Відредаговано автором 26-09-2023 22:50:59

психолог онлайн
Добрий вечір. Робота з емоційними гойдалками у стосунках-співзалежними відносинами - це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Тим паче ви неповнолітня.
Тим паче зовсім мало інформації, нема деталей про вашу ситуацію.
Тож звертайтеся в індивідуальну роботу
психолог онлайн
Добрий вечір.
Розумійте, чому ви прив'язані**: Роздумайте, чому ви до нього прив'язані. Чи це через сентименти і спогади? Чи через страх бути самотнім? Розуміння причин може допомогти вам працювати над цим.
Розібрайтесь у відносинах: Погляньте на ваші минулі відносини об'єктивно. Розгляньте позитивні та негативні аспекти відносин і зрозумійте, що саме вас в них приваблювало.
Розмовляйте з друзями, родиною або професійним психологом про свої почуття та досвід. Отримання підтримки важливо в цьому процесі.
Процес відпускання може займати час. Не спішіть і будьте терплячими з собою. Іноді потрібно більше часу, ніж ви очікуєте.
Пам'ятайте, що важливо зосередитися на своєму власному благополуччі і щасливому майбутньому, і це можливо, навіть після складного розриву відносин.