Як побороти тривогу?
На даний момент в Польщі з дитиною через війну,а чоловік залишився вдома. Підозрюю що він зраджує мені і починаю через це нав'язуватиме і контролювати. Як справитися з цими тривожними почуттями?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Тревога - ваш ресурс. Направляйте его в полезное русло. Также отделяйте фантазии от реальности.
психолог онлайн
Доброго дня!
Так, життя внесло свої корективи в наші життя і багато сімей роз'їхалися з певних причин. Тому зрозуміла Ваша тривога, адже ви далеко одне від одного.
Ви пишете, що є підозри щодо зрад чоловіка... Вам відомі якісь факти, чи це лише Ваші здогадки та відчуття?
Ви пишете, що через це нав'язуєтеся і намагаєтеся його контролювати...
Що означає нав'язуватися?
І ще, коли ви жили разом, чи були у Вас схожі почуття контролю та тривоги щодо свого чоловіка?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
На даний момент в Польщі з дитиною через війну,а чоловік залишився вдома. Підозрюю що він зраджує мені і починаю через це нав'язуватиме і контролювати.
Доброго вечора. Які відносини були у вас з чоловіком до війни? Наскільки вони змінились за той час, що Ви живете в Польщі? Чи приїжджали Ви в Україну? Чи хочете щось змінити у відносинах з чоловіком? Маю на увазі не його змінити, щоб він став іншим, а саме ваші відносини.
цитата:
Як справитися з цими тривожними почуттями?
Рівень тривоги може знизитись, коли людина говорить про те, що її викликає, коли змінює щось в своєму житті таким чином, що підстави для тривоги зникають чи хоча б зменшуються.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Співчуваю. Ви переповнені почуттями, які переростають у тривогу та нав’язливу думку, що чоловік вам зраджує. Відстань робить своє, вона віддаляє людей і породжує поле для фантазій, бо ми не бачимо людину і руйнується довіра… Вам потрібно прожити свої почуття з психологом, щоб впоратись з цими життєвими випробуваннями. Ми не можемо впливати на іншу людину, нам би навчитись справлятись з власними почуттями та станами. З приводу чоловіка, зосередьтесь більше на ваших бажаннях, а не страхах. Як ви можете тримати зв’язок, підтримувати та цінувати один одного на відстані.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Доброго вечора!
цитата:
Як справитися з цими тривожними почуттями?
Існують два напрямки роботи з подібними почуттями.
Перший - Передусім, потрібно визнати ці почуття, як природні в нинішніх умовах і обставинах. Тобто Ви маєте на них право.
Далі варто знаходити конструктивні способи вираження почуттів. Мається на увазі таке відреагування, яке, перш за все, не шкодить Вам і не руйнує стосунки.
І другий. Він, власне, реалізується паралельно першому - розбиратись з причинами. Причому, як зовнішніми, так і внутрішніми. Там буде йти мова про довіру та спроможніть зберігати вірність, про ставлення одне до одного, про попередній досвід і таке інше.
Обидва ці напрямки здійснюються у співпраці з психологом(!)
У мене особисто до Вас кілька питань.
цитата:
Підозрюю що він зраджує мені
На чому грунтуюються Ваші підозри?
Як реагує чоловік на
цитата:
починаю через це нав'язуватиме і контролювати
?
До чого, на Вашу думку, можуть призвести Ваші спроби викриття і контролю?