Відчуваю себе нікчемною
Добрий день, наразі я намагаюся зробити все щоб ставати кращою, не боятися людей, та любити себе, але мені це тяжко дається, в останні час я почала відчувати що нікуди не рухаюсь, +- пів року назад я знайшла своє хоббі(гурток) і там я зрозуміла що не можу розмовляти з людьми, я просто не можу зв'язати слово коли мене щось питають, або коли я сама маю щось спитати в та; просто впадаю в ступор, але розуміючи що я маю говорити, я вимовляю якісь безглузді слова, в яких десять раз помилилася (сказала не ту букву чи щось таке). Я завжди відсторонена ві усіх, як би я не старалася, не можу знайти спільну мову, друзів у мене немає, лише знайомі (не відчуваю особливої потреби у друзях). Також я боюся помилитися, неправильно зрозуміти, зробити не так як мене попросили (коли це дійсно було потрібно).
Ще я помітила що все моє життя моїми друзями були діти менше віком ніж я, тому у мене є нав'язливі думки що мій розвиток відстає від моїх одноліток, з людьми, молодше мене мені набагато легше, а однолітки, або ті хто хоча б виглядає візуально старшим, неможливо контактувати.
Я зрозуміла що наді мною легко домінувати, самостверджкватись за мій рахунок, та я
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Подростковый возраст - сложный период. Это время активного развития, гормональных скачков. Поэтому перепады настроения, неуверенность в себе, страхи и тп сопровождают всех подростков. В этот период хорошо бы, чтобы был взрослый человек, с кем можно поделиться переживаниями -кто-то близкий либо психолог.
Почитайте книги, может они немного помогут понять себя и улучшить свое состояние.
Книги хорошие:
Эндрю Мэтьюз "Прорвемся. Как справиться с проблемами?"
Кортни Макавинта, Андреа Вандер Плайм "Ты имеешь значение. Как девочке выстроить границы"
Світлана Єфременкова "Емоціі без фейків. Путівник для підлітка"
Томас Армстронг "Ты можешь больше, чем ты думаешь".
Попросите родителей отвести вас к психологу, если вам сложно.