Я не знаю якої я орієнтацій
Добрий день я Максим мені 14 і я не знаю якої я орієнтацій я себе цими думками замучав а счого все почалося
Ми гуляли с друзями там були дівчата і хлопці в бутилочку на роздягання і попався хлопець не буду казати ім'я. Він роздягнувся і в мене цей кадр якось остався в пісках і я зараз думаю кого я б обрав хлопця чи дівчину в душі я б обрав дівчину а сумніви беруть своє доходило до того що я плакав я проходив тести перечитав куча сторінок і всі думки почалися в 13 років і в на одній сторінці написано що це нормально що в моєму віці я пізнаю своє тіло и вибираю свою орієнтацію ну я думаю краще щоб мені психолог сказав чекаю відповідь
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Доброго вечора!
Вашу сексуальну орієнтацію можете визначити лише Ви. Так, Ви пізнаєте своє тіло, і зараз якраз слушна нагода зрозуміти, хто Ви. Проте, сексуальна орієнтація є вродженою і не прив'язаною до того, з ким у Вас був романтичний та сексуальний досвід. На орієнтацію вказує лиш те, на представників і представниць якої статі у Вас є фізіологічне та психологічне збудження (в тілі та на емоційному рівні). Тож рефлексуйте свої відчуття і визначайтеся. Проте, з Вашої оповіді, Ви більш за все схожі на бісексуала. Це цілком нормально і означає, що Ви можете мати відносини з хлопцем чи з дівчиною, якщо захочете.
Відредаговано автором 19-01-2024 18:55:22
Доповнення від автора
А як я можу не думати про те що написав? І ще я не люблю людей геїв або лесбіянок я проти контактів чоловік с чоловіком або дівчина с дівчиною я за тільки дівчина з чоловіком
психолог онлайн
цитата:
А як я можу не думати про те що написав?
Думки автоматичні, тому силоміць змусити себе про щось не думати Ви не зможете, це лише нашкодить (наприклад, призведе до неврозу у вигляді нав'язливих думок про непокоячу Вас тему). Краще поставитися до них з безоціночним прийняттям. Ну є вони і є. Ви від цього не стаєте ні кращим, ні гіршим за інших людей. Так само можна поставитися і до потягу до хлопців, якщо він знову виникне.
А щодо Вашого ставлення до ЛГБТ, то Ви не зобов'язані мати відносини зі своєю статтю, якщо цього не хочете. Якщо Ви бісексуал, це не перешкода мати стосунки з дівчиною. Проте, ліпше буде все ж прийняти в собі навіть ту частину, яку Ви не збираєтесь реалізовувати на практиці (гомосексуальну), і бути чесним з собою та потенційними партнерками щодо орієнтації, бо інакше Вас мучитиме тривожність.
Відредаговано автором 19-01-2024 20:00:37
Доповнення від автора
І іще це правда що мені проце іще рано думати ?
психолог онлайн
Думати не рано, бо у Вас зараз якраз в розпалі статеве дозрівання і думки про власну орієнтацію природні для підліткового віку.
Я б сказала, що визначатися з тим, хто Ви є, ніколи не рано і не пізно. Це не означає, що Ваша орієнтація з віком зміниться, але це значить, що у Вас достатньо часу, щоб себе пізнати та зрозуміти краще.
Доповнення від автора
Розумієте мені страшно стати Геєм я хочу позбутися ціеї думки я в душі знаю що я б обрав дівчину но оці роздуми мене вбивають я уже сам обрав що я люблю и буду любити тільки дівчину але не хлопця я вже обрав але я не знаю як мені прийняти ту частину яку я і реалізовувати не буду
Доповнення від автора
Одиннадцать-восемнадцать лет — период вхождения в сексуальность. Возникает интерес к своему телу, появляются новые импульсы, просыпается либидо. Зачастую взрослеющий человек не осознает до конца все изменения, свою реакцию на происходящее. Подросток может почувствовать импульс, влечение к человеку своего пола. И при этом не может понять: просто либидо ищет какой-то выход. Это не означает, что есть склонность к гомосексуальности.
Даже если подросток экспериментирует с разными партнерами, в том числе, своего пола, это не значит, что он гомосексуалист. Просто переходный возраст — время поиска, экспериментов. И гомосексуализм подростков может быть явлением временным и нормальным. Через некоторое время это пройдет.
Це правдива інформація ? Значить це в мене з віком прийшло воно так і піде?
Доповнення від автора
Ви мені відповісте?