Контроль батьків
Мені 21, а батьки і досі контролюють мене, як начє мені і досі 10.
Я зараз вчусь на 4му курсі і проходжу курси з веб-дизайну, але хочу зʼїхати від батьків. Не знаю як це зробити, бо не маю коштів аби арендувати квартиру. Не можу піти на роботу, бо багато часу займає навчання і розумію, що після цього не зможу знайти роботу на один-два, потрібен час. Шукаю вже роботу з дизайну, але хто зна чи візьмуть мене так скоро як хотілось би.
Але якщо не можу переїхати, то хочу встановити особисті кордони аби батьки розуміли, що я хочу бути самостійною і приймати свої рішення в житті, що я вже не маленька і хочу жити по своїм правилам. Інакше я постійно у розпачі, мої думки заповнені більше цією проблемою, з якої не можу вийти, відчуваю тиск в середині або ком у горлі після чого капають сльози…як начє я невдаха якась і ні на що сама не здатна.
Було, що я витворяла у житті раніше, бо не розуміла всієї серйозності ситуації, аби не батьки, то я б сама не вирішила б проблему. Але зараз я зважую всі + та - перед вчинками, розумію, що повинна брати на себе всю відповідальність за свої вчинки.
Але мабуть батьки мене сприймають несерйозною через попередній досвід і висліжують мене та контролюють кожен крок до сих пір. Як з цим впоратись?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Добрий день!
В написаному вами я відчула невпевненість в собі.
То ж батьки відчувають це ще більше.
"Було, що я витворяла у житті раніше, бо не розуміла всієї серйозності ситуації, аби не батьки, то я б сама не вирішила б проблему." А ви впевнені що вже зможете за себе відповідати? То ж батькам є чого вас контролювати)
Ви сумніваєтесь чи візьмуть вас на роботу, чи скоро...
Впевнена людина шукає роботу, вірить в себе і чекає.
Все так просто: треба брати на себе рішення своїх проблем, справлятися з ними без батьків і батьки почнуть вам довіряти.
Переконайте батьків, що ви вже доросла своїми діями і все буде у вас ок!
Відредаговано автором 04-02-2024 16:59:51
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Вы правильно все делаете, потому что невозможно осуществить сразу все цели.
Надо действовать постепенно и сейчас у вас на первом месте должна стоять учеба и получение дипломов.
цитата:
Але якщо не можу переїхати, то хочу встановити особисті кордони аби батьки розуміли, що я хочу бути самостійною і приймати свої рішення в житті, що я вже не маленька і хочу жити по своїм правилам.
Также вы верно рассуждаете, что можно не переезжать, а научиться отстаивать свои границы с родителями.
Вы хотите получить помощь именно в этом?
Відредаговано автором 04-02-2024 17:22:09
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359934 для Валентина Василівна
Дякую за відповідь.
Тобто, батьки мають побачити, що я можу самостійно впоратись зі своїм життям, з наслідками своїх рішень?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359936 для Светлана Владимировна
Так, поки я ще з батьками живу, то хочу аби перестали втручатись у мій простір.
Недавно дізналась, що вони відслідковують моє місцезнаходження через маячок у машині, можливо, що це і для протиугону автівки, але я більш ніж впевнена, що це для відслідковування. Бо машина не іномарка, кому вона потрібна це по-перше, по-друге — ми живемо у селі і знаємо де та чия машина, і проти мене та моєї сімʼї немає ні в кого проблемних питань, тобто є повага до нас, та й щоб в когось вкрали машину, це такого і не було на моїй памʼяті в цій місцевості.
Отже, хочу аби вони дали мені свободу дій, де я зможу вільно займатися своїми справами і планувати своє життя.
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорили про це з батьками?
психолог онлайн
Добрий день!
Прочитала ваші доповнення, з яких очевидний дуже щільний контроль батьків за вами, навіть стеження!
Не всі батьки так слідкують і так жорстко контролюють своїх дітей тим паче дорослих.
То ж на це є причина мабуть і серйозна причина.
Ви можете помилятися у своїй відповідальності за себе через те, що вам хочеться відірватись від батьків і робити все, що "я хочу". А от оце "Я хочу" повинно бути реально безпечним для вас в першу чергу і для близьких.
Щоб була довіра батьків до вас, треба з батьками розмовляти, аргументувати, пояснюбвати, доводити своїми діями, що ви не "наламаєте дров" при самостійному житті.
Відмовчування або сварки не доведуть батькам, що ви самостійно можете справлятися з викликами долі, життя.
Тому спілкуйтесь більше, щоб батьки розуміли, що з самовідповідальністю у вас все в порядку.
Не обманюйте батьків, бо вони все відчувають більше ніж хтось.
А ще знайте, що контроль, хоч і жорсткий - це в певній мірі батьківський захист дитини від паганої компанії, від поганих звичок, від неправильних дій. Батьки не просто так слідкують за вашим життям, такий контроль має суттєву причину!
Чи не має у вас залежності від чогось, когось?
То ж вам треба запевнити батьків, що ви вже доросла дівчинка і впораєтесь зі своїм життям самостійно. Подумайте, як довести батькам про це? Це тільки розповісти, як ви розумієте свою самостійність і як ви будете рішати свої проблеми самостійно.
А саме головне- це доводити своїми діями, що ви вже доросла і відповідальна за своє життя. На це потрібен час.
Відредаговано автором 05-02-2024 13:31:25
психолог онлайн
цитата:
Чтобы научиться защищать свои границы, вам необходимо развивать уверенность в себе и уверенное (ассертивное) поведение.
Для этого надо убирать те "крючки", за которые родители вас цепляют. Обычно это страхи, обиды и чувство вины.
А также учиться распознавать манипуляции и уметь противостоять им с помощью специальных приемов.
Это достаточно большой объем работы, который вам необходимо будет осуществить над собой, если вы хотите
цитата:
аби перестали втручатись у мій простір
Для этого будут нужны индивидуальные консультации с вами.
А какую помощь вы хотите получить на форуме?