Ігнор чоловіка
Доброго вечора! Мій чоловік ігнорує мої почуття, я як жінка хочу довгих розмов, емоцій, уваги, близькості. Він з пон-пятн працює. Приходить додому: і тільки питання: що я робила цілий день? Що нового? Поїсть і грає ігри в телефоні до вечора, може грати до ночі плейстейшин, місяця 3 грав у фавбет і космолот, не могла його витягнути з цього. На вихідних він дивиться фільм, грає і сидить в телефоні. Коли він грає плейстейшн- це для мене як болюча червона кнопка, починається скандал. Я вважаю, що чоловік а йому 28, має займатися більш серйозними хоббі. Зараз відчуваю непотрібність, коли іду в іншу кімнату, закриваюся в собі, він мене ігнорить і не відчуває провину. А я в той час не розумію, як ігри і сидіння в телефоні можуть бути важливіші наших стосунків. Ми віддаляємося з кожним днем, я не відчуваю розуміння і підтримки. В мене апатія і депресія, після чого біжу перша миритися, так стає легше на душі.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Наталия Горская
Ірина Миколенко
цитата:
Доброго вечора! Мій чоловік ігнорує мої почуття, я як жінка хочу довгих розмов, емоцій, уваги, близькості.
Доброго вечора. Як давно чоловік ігнорує Ваші почуття? Чи отримували Ви від нього достатньо уваги на початку відносин? Чи була між вами близькість?
цитата:
Я вважаю, що чоловік а йому 28, має займатися більш серйозними хоббі.
Кожен сам обирає собі хоббі. У Вашого чоловіка є потреба в таких заняттях, щось вони йому дають. Вона не зникне із-за того, що Ви цього хочете.
цитата:
Ми віддаляємося з кожним днем, я не відчуваю розуміння і підтримки.
Ви говорили про це чоловіку?
цитата:
В мене апатія і депресія, після чого біжу перша миритися, так стає легше на душі.
Якщо він не баче нічого поганого в тому, що весь вільний час проводить в іграх, а Ви спочатку ображаєтесь на нього із-за цього, а потім біжите миритись, то навіщо йому щось змінювати?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Мій чоловік ігнорує мої почуття, я як жінка хочу довгих розмов, емоцій, уваги, близькості
Він не просто ігнорує почуття і розмови - він ігнорує Вас як особистість в цілому, а також йому не цікаві і стосунки із Вами:
цитата:
А я в той час не розумію, як ігри і сидіння в телефоні можуть бути важливіші наших стосунків
Можуть. Якщо Ви йому абсолютно НЕ цікаві. А судячи з опису саме не цікаві.
цитата:
Приходить додому: і тільки питання: що я робила цілий день? Що нового? Поїсть і грає ігри в телефоні до вечора, може грати до ночі плейстейшин, місяця 3 грав у фавбет і космолот, не могла його витягнути з цього. На вихідних він дивиться фільм, грає і сидить в телефоні
Тобто суто формальне спілкування? А раніше було не так? Були якісь суттєві СПІЛЬНІ інтереси? Не просто кіно подивитися разом або в кафе сходити, а щось СУТТЄВЕ? Спільне хобі, наприклад? У Вас є хобі?
цитата:
Коли він грає плейстейшн- це для мене як болюча червона кнопка, починається скандал. Я вважаю, що чоловік а йому 28, має займатися більш серйозними хоббі
Тобто, Ви починаєте його ПЕРЕВИХОВУВАТИ? Тоді скандал обов'язково рано чи пізно повинен початися.
ЗА ЩО, за які якості або прояви Ви взагалі його вибрали собі?
цитата:
коли іду в іншу кімнату, закриваюся в собі, він мене ігнорить і не відчуває провину
А Ви що, показово це робите? Намагаєтесь маніпулювати почуттям провини? Тоді в цей момент він правильно це ігнорить - НЕ Вас, а Вашу маніпуляцію ним. Просто не ведеться на подібне. Бо так це НЕ працює.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362428 для Тетяна Штапова
Ми в шлюбі 9 років, звичайно на початку близькість була, але він аргументує його поведінку, що проблеми на роботі, недостатньо грошей. Він старається заробити, але не виходить. Він боїться щось змінювати і пробувати щось нове. Він каже, що в житті не було чоловічого прикладу, щоб показати як правильно в таких чи інших ситуаціях, а я навпаки непробивну як стіна, я живу емоціями. Так я зним розмовляла на цю тему, щодо близькості, він погоджується. Але через тиждень знову все повертається картина.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362429 для Павел Леонидович
Вибрала його, бо це мій перший хлопець ми разом вже 9 років, але був в студентські роки перерив стосунків у 1,5 роки. Потім все відновили. Чому вибрала його? Бо впевнена була, що за його спиною я відчуваю безпеку, хоча всі проблеми вирішую -Я, його зваженістьна життя, спільні цілі, людина яка, ні разу не скривдили кривим словом, людина яка старається, щоб у нас все було найкраще. Закриває фінансові (важливі потреби) він купив мені машину, собі, зробив ремонт в моїй квартирі повністю, забезпечує нас. Його щирість. Людина змінилася за рік часу, коли почалися фінансові проблеми. Я не відчуваю близькості тільки віддаляюся. Спільних інтересів немає, бо мене не цікавить футбол, ігри і політика.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ірина Миколенко
цитата:
Людина змінилася за рік часу, коли почалися фінансові проблеми
Можливо це просто його спосіб втікти від відчуття власної фінансової неспроможності? Яке прийняти він НЕ в силах. Бо ДО того, фінансові питання він вирішував і тепер ця ситуація для нього вкрай стресова.
цитата:
за його спиною я відчуваю безпеку, хоча всі проблеми вирішую -Я, його зваженістьна життя, спільні цілі, людина яка, ні разу не скривдили кривим словом, людина яка старається, щоб у нас все було найкраще. Закриває фінансові (важливі потреби) він купив мені машину, собі, зробив ремонт в моїй квартирі повністю, забезпечує нас. Його щирість
Дивіться, безпека, фінансове забезпечення, щирість, то все добре, але це НЕ наповнює життя смислом, НЕ робить вас цікавими один для одного. Цього замало.
цитата:
Я не відчуваю близькості тільки віддаляюся
А чи була між вами справжня душевна близкість? Якщо так, то згадайте КОЛИ і ЯК це було?
Маються на увазі НЕ обійми та поцілунки, а зовсім інше - розуміння один одного, відчуття один одного.
цитата:
Спільних інтересів немає, бо мене не цікавить футбол, ігри і політика.
І це погано. Може тоді пошукаєте щось для себе спільне разом?
психолог онлайн
Добрий вечір. На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня Mavka1111
Розумію Вас, адже кожна жінка виходить заміж задля щастя, а не для того, щоб чоловік не бачив її за іграми...
І зрозуміло, чому у Вас апатія та депресивний стан - Ви дуже розчаровані, адже, очікування не справдилися. І те життя, яке Ви собі уявляли та хотіли, виявилося зовсім не таким...
Отже, що далі?
Певне, якщо дивитися на ситуацію лише з позиції "жертви", виходу не лише не має, а все стає з кожним днем ще гірше. Шукаючи винних у тому, що відбувається, і намагаючись близьку людину перевиховати та силою змінити, ми лише заганяємо все глибше себе у стан відчаю... Як Ви думаєте, якщо б Вас саму хтось намагався змінити без Вашого бажання, Ви б захотіли змінюватися? Тим паче, через істерики
та скандали?
Навряд чи...
Тому в сім'ї працює лише один закон: хочеш щось поміняти на краще, почни розбиратися з собою, і найперше, допоможи собі...
От Ви пишете "Зараз відчуваю непотрібність, коли іду в іншу кімнату, закриваюся в собі, він мене ігнорить і не відчуває провину..." Насправді, людина самодостатня, (не плутати з самостійністю), яка має свої цікаві справи, у якої є мета, не стане закриватися, як маленька дитина, в кімнати, і чекати, коли ж до неї прийдуть з вибаченнями, а просто займеться своїми справами, не гаючи своє життя на очікування дива...
Які у Вас були стосунки з батьками в дитинстві? Хто ігнорував Вас з дорослих?
І друге. Ви пишете " В мене апатія і депресія, після чого біжу перша миритися, так стає легше на душі"...
Явно прослідковується дуже потужна тенденція до психо-емоційної залежності, і яка, як на мене, сформувалася не зараз... Хто в дитинстві на стільки Вас ігнорив, що Ви, будучи маленькою дитиною і потребуючи тепла та любові, змушені були до неї, нього, них - бігати миритися першою?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Тетяна Штапова
Доброго вечера!
1. Ваш муж работает - зарабатывает деньги, устает на работе - и конечно ему хочется, как то расслабить свою психику от напряжения - он нашел это в играх. ( имеет право)
2. Тут вопрос - а насколько вообще чувства для него важны?
Был ли он чувственным изначально в ваших отношениях?
Или вам только так казалось...
3. Нужен семейный психолог - потому как, вы или не умеете с друг другом откровенно общаться.
Либо потеряли эту связь - и ее надо восстанавливать заново.
9 лет для брака - это много ( это кризисный возраст - где накапливается уже много всего и усталость от друг друга, и обиды).
И вы оба стали взрослее - и конечно приоритеты, увлечения, и цели могли видоизменится.
Есть ли у вас еще чтото общее? ( вот этот вопрос - нужно разбирать с психологом)
психолог онлайн
цитата:
Ми в шлюбі 9 років, звичайно на початку близькість була, але він аргументує його поведінку, що проблеми на роботі, недостатньо грошей. Він старається заробити, але не виходить. Він боїться щось змінювати і пробувати щось нове.
цитата:
Закриває фінансові (важливі потреби) він купив мені машину, собі, зробив ремонт в моїй квартирі повністю, забезпечує нас. Його щирість. Людина змінилася за рік часу, коли почалися фінансові проблеми.
Напевно, Ваш чоловік втратив важливу опору, коли перестав заробляти на тому рівні, як це було раніше, і йому важко витримувати нинішню реальність. Тому занурюється в ігри, щоб зняти внутрішнє напруження.
цитата:
Так я зним розмовляла на цю тему, щодо близькості, він погоджується. Але через тиждень знову все повертається
Схоже, що у нього недостатньо мотивації і внутрішнього ресурсу, щоб вкладати його в розвиток ваших відносин. Від вас обох залежить, що буде далі відбуватись з ними відбуватись. Вам би міг допомогти сімейний психолог. В будь-якому випадку Ваші способи вплинути на чоловіка через скандали і ігнорування та примирення не працюють, потрібно шукати інші.
цитата:
Їх варто було б знайти, щоб зберегти стосунки.
психолог онлайн
цитата:
Добрий вечір. Хочу лише направити Вашу увагу на себе, починайте знаходити собі хоббі, улюблені заняття, займайтесь собою, ходіть на зустрічі с подругами, чи йогою займіться, чим завгодно. Ви можете лише підтримати чоловіка в скрутній ситуації, коли в нього проблеми на роботі. Дайте йому ВІРУ, що він справиться, що це тимчасово. Можете спитати у чоловіка: Чим я можу тобі допомогти?
Він може сам сказати, що йому потрібно і потрібно щось чи ні.
Ви зараз хочете від нього те, чого він зараз дати вам не може! Ви доросла жінка і можете задовольнити свої потреби у розмовах, емоціях самостійно. Коли ви відчуєте енергію в собі, то зможете передати її своєму чоловікові, і він подолає усі труднощі.
Жінка для чоловіка - це батарейка, від жінки він заряджається. А жінка знаходить енергію в улюблених справах, тому зверніть увагу на те, що Вам подобається і робіть це. А потім можете розповідати чоловікові про свої пригоди і такми чином повернеться життя у ваші відносини
Бажаю Вам удачі!