Недовіра у дружбі
Що робити, коли відчуваєш недовіру при спілкуванні з подругою?
Я з нею спілкуюсь надто довго, лише по інтернету. Все було гаразд до того моменту, коли вона почала проводити більше часу з людиною, що надто багато вільного часу забирає. Я не впевнена чи можна назвати це «добре», оскільки після цього вона зовсім не виявляє зацікавленість у спілкуванні. Я з нею говорила щодо цього, що мені неприємно коли мене ігнорують більше половини доби при цьому сидячи в онлайн, коли я чекаю хоч якоїсь відповіді. Але на жаль, я отримала лише виправдання на кшталт «я зайнята/у мене уроки, я пообіцяла декому і дещо/т.д.» Я розумію, що людина може бути зайнятою, але.. це виглядає як неправда. Моя довіра до неї впала, бо я відкрито помічаю як після «я відповім тобі, коли побажаю спокійного сну декому» і це не триває не 2-3 хвилини, а декілька годин. Вона наче хоче спілкуватися, але її поведінка про це не говорить. Вона для мене є найкращою подругою, з якою я могла поспілкуватися на вільну тему. Її виправдання ігнору для мене дуже болючі, і я не знаю як далі справлятися, бо втрачати спілкування з нею не хочу.. Але і розмови на цю тему не допомогають.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія, вітаю!
Ваша подруга має ще близькі стосунки і життя окрім вашої дружби. Ви впадаєте у ревнощі та образи з цього приводу. Як я розумію, ви свої потреби в близькості замкнули лише на цій дівчині, а вона не витримує ваших очікувань і може зовсім і не здатна. Це дійсно породжує біль, але це реальність. Вам потрібно це усвідомити, прожити свої почуття та шукати 2-3 надійних людей, саме це мінімальне коло, що забезпечує норму для соціалізації людини. Коли у вас буде ще з ким ділитись своїм життя, розділяти його, то така напруга спаде з ваших відносин з подругою. Доречі, можливо ви проектуєте в неі маму, яка має бути в доступі і завжди з вами. Але друзі це не батьки, а самостійні незалежні люди, які можуть не завжди нас обирати. Вам важко прожити цю самотність та невибраність. Співчуваю!
Головне щоб ви завжди обирали себе навіть якщо буде невзаємність з боку інших. Якщо шукати опору в інших, а не в собі, то розчаруваннь не уникнути.
Відредаговано автором 19-04-2024 19:24:38
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброе Утро!
Маша ваша подруга - скорее всего, или сама не знает что ей теперь делать - кого выбрать вас или мужчину ( как я поняла с вашего рассказа - у нее появился парень)
Что естественно и нормально.
И конечно парень для нее стал ближе, чем вы.
Это данность - которая вам не приятна.
Но это Жизнь - рано или поздно, все находят себе партнера и создают семью.
А у вас есть личная жизнь - мужчина?
Хотите ли вы отношений?
Или ваша подруга уже выбрала - мужчину. Он теперь для нее на первом месте.
А вам просто не знает как это объяснить - вот и приходиться так ей игнорить вас, и потом отговорки тоже нелепые.
Лучше всего простить и отпустить.
Не держаться уже за нее.
Хотя я понимаю вам тяжело - сильная эмоциональная связь с ней у вас - сильно привыкли к этому человеку.
Но если тебя игнорят и уже всем видам показывают - что ты уже не столь важна и нужна?
Зачем дальше быть в таких отношениях? И дружба ли это?
Можно просто перейти в приятельские отношения и отдалиться самой.
Искать новых друзей.
Наполнять свою жизнь - интересами и смыслами.
И может задуматься - а нужно ли так сливаться с человеком так тесно?
Может лучше дружить более умеренно ?
Вам не хватает тепла и любви ... вот почему такое сильное слияние с подругой.
Умеете ли вы саму себя поддерживать и наполнять?
Есть ли еще люди - которым вы интересны?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Маріє.
Ну, якщо вже розмови не допомагають, то єдине, що лишається - це відпустити ситуацію і дати подрузі зробити свій власний вибір. Якщо Ви їй важливі, вона проявлятиме ініціативу у спілкуванні, яка є її особистою формою виявлення зацікавленості, любові та поваги. Наприклад, відповідатиме на повідомлення, надсилатиме меми, тощо. Якщо ж ні - то ви будете віддалятися, поки спілкування не зійде на нівець. Це сумно, але таке в житті буває, що друзі розходяться різними шляхами.
Щодо Вас, то чим наразі наповнене Ваше життя? Чи є якісь хобі, навчання чи/або робота, інші друзі, з якими можна поспілкуватися? Бо робити ставку на одну людину як дрежело свого ментального благополуччя не варто. Люди приходять і йдуть, а Ви у себе залишаєтесь.