Хочу зберегти родину
6 років назад, я зрадила чоловіку. Ми цей момент пережили, і вирішили зберегти родину( але він мені нагадував це періодично). Зараз я дізналась - що він спілкувалася з іншою жінкою( каже було декілька зустрічей і поцілунки). Все обговорили, що не так знову. Через місяць прийшов і сказав - що в нього немає до мене почуттів і давай розійдемося. В шлюбі 19 років.Я хочу зберегти родину
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
К сожалению, вашего желания мало. Нужно желания мужа и усилия с обеих сторон.
Вы можете лишь озвучить свое желание мужу и сказать о чувствах к нему, о важности вашей семьи с ним и если он согласен, то тогда работать над отношениями.
Лучшим вариантом будет семейная терапия.
Очень часто измену прощают на словах, а на деле остается много обиды, злости, разочарования и человек просто подавляет чувства, думая, что лучше всего замять тему и оно само как-то уляжется.
По какой причине вы изменили мужу?
Что и как вы обсудили с ним после вашей измены?
Как вам муж объяснил свой поступок с другой женщиной?
Хочет ли он дальше жить с вами?
Доповнення від автора
Причину зради не можу чітко назвати, чоловік не сильно приділяв мені уваги і на роботі з‘явився чоловік -який почав приділяти багато мені уваги. Чоловіка дуже сильно кохаю, після зради я робила все, щоб доказати чоловіку -що, він для мене все і я дуже шкодую про свій вчинок.
Доповнення від автора
Інша жінка -чоловік сказав , що це був просто флірт і вона для нього нічого не значить, що я останнім часом стала замкнута та нервова( нервова стала це точно- хворів батько сильно і нещодавно помер)
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ситуація непроста. Чоловіки дуже цінують у жінці саме вірність.
До того ж Ви зрадою показали, що не цінуєте свого чоловіка. А це удар по його самоповазі.
До речі, а як чоловік дізнався про Вашу зраду?
У багатьох сім'ях пристрасть і любов йдуть зі стосунків через те, що люди не вміють вибудовувати побут, слухати один одного, внаслідок чого накопичуються образи. Треба займатися своїми стосунками. Щоб виправити помилки можна звернутися до психолога.
Але що ж тепер робити?
Ви повинні переконати його, що інші чоловіки вам не потрібні.
Ви можете навіть сказати, що ця ситуація сталася, тому що Ви хотіли привернути його увагу.. Скажіть чоловікові, що Ви його дуже цінуєте та любите, але втратили з ним контакт.
Почніть розбиратися у ваших стосунках. Зрозумійте, що чоловіки дуже часто теж роблять помилки, заплутаючись у своїх переживаннях. І розібратися у своїх почуттях їм дуже непросто.
Звісно, ​​у будь-якій сімейній кризі винні двоє, чоловік та дружина. Зрада – це не сама криза, це її ознака, симптом. Якщо Ви зрадили, значить, щось відбувається між Вами та чоловіком, чому Ви пішли на ризик втратити все.
Знову ж таки, не варто перекладати на чоловіка всю провину за вчинене Вами. Можливо, він дійсно мало приділяє вам уваги. Або Ви так втомилися, що будинок асоціюється лише з побутом, не з романтикою. Але тоді питання – а що Ви зробили, щоб упоратися із проблемою?
Зрада - це сигнал про те, що стосунки треба лікувати, в них давно вже не все гладко. Лікувати – значить, намагатися обом, і чоловікові та дружині, змінювати свою поведінку, вирішувати проблеми.
Краще це робити за допомогою психолога
Відредаговано автором 10-05-2024 21:20:27
психолог онлайн
Не понятно готов ли муж сохранять семью?
Какие у вас отношения?
Муж не уделял внимание это как?
Почему вы решились на измену?
Доповнення від автора
Я сама не могу понять готов ли муж сохранить семью, сначала мы договорились что больше говорим, обсуждаем проблемы, не обижаемся по мелочам и работаем над этим вдвоем а потом он через время сказал- что у него нету чувств, что только благодарность за уход за ним::confused::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365706 для Валентина Михайловна
После измены отношения были более менее, как мне казалось. Но стал более агрессивный и стал больше работать- говорил что он так отвлекается от плохих мыслей, я же все эти 6 лет - ему пыталась доказать, что он мне нужен и дорог. Старалась всегда угодить.
Причину четко измены не могу назвать( не знаю сама). Появился человек - который окружил вниманием. Чувств любви к нему не было
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365705 для Ирина Константиновна
Я всі 6 років,, йому доказувала що він для мене найдорощий та найкращій і інший мені не потрібний. Намагаюсь його завжди підтримувати, але дуже замикаюсь після сварок з ним та ображаюсь іноді на пустяки. Але він через 6 років сказав, що не довіряє, я хочу повернути довіру в сім‘ю і хочу зберегти сім‘ю. Свою провину я знаю і винесла з цього урок на все життя.
психолог онлайн
Предложите мужу семейную терапию. Заодно и обсудите готов ли муж дальше быть с вами.
Возможно мужу пережить измену не получилось.
Из-за чего ссоры? Как они происходят?
психолог онлайн
Ваша задача - возвращение доверия, а это процесс не быстрый. Поговорить о случившемся, не означает вернуть доверие. Даже если Вы извинились, обещали так больше не делать, у мужа боль останется, а отношения, как прежде, не станут.
Во-первых, у каждого в паре запускается процесс переосмысления отношений, а это требует времени. Во-вторых, вы оба испытываете очень сильные эмоции. .Интенсивность эмоций не снизится одним и даже двумя разговорами. Доверие возвращается постепенно, когда каждый проживает свои негативные чувства,
И Вы не должны диктовать какие-то условия, а попытаться понять, какие Ваши действия будут постепенно укреплять отношения. И Вы должны просить о них, а не требовать
Важно понять, что происходило в ваших отношениях до измены. Какие процессы и подавленные эмоции могли привести к «трещине» и дать место для третьего человека?
Стоит проявлять повышенное внимание, исключить «задержки на работе», на какое-то время — и встречи с подругами, в общем — любые действия, которые показывают отсутствие искреннего сожаления о своем проступке.
В то же время, не стоит унижаться перед партнером, просить прощения на коленях и тому подобное. Это не поможет восстановлению доверия, а скорее покажет вас артисткой, которая способна на любые жесты, только бы добиться желаемого.
Хорошее отношение способно вылечить любые раны. И поэтому Вам придется забыть о претензиях к партнеру по поводу маленького заработка или не вымытой посуды. Старайтесь демонстрировать максимальное внимание, максимальную лояльность, делайте больше хороших дел,
Но вашу проблему нужно обсудить, прояснить некоторые моменты. По переписке такие проблемы не решаются.
Відредаговано автором 11-05-2024 01:02:11