Мене вагітну покинув чоловік, як вийти психічно здоровою з цих стосунків ???
Я військова і я вагітна. Мій чоловік заради якого я пішла служити покинув мене. Його батьки і колишня родина, де є дитина від іншого шлюбу проти мене.
Проблема гроші, він для них гаманець.
Його родичі налаштовують його проти мене, і кохання з його сторони я не бачу. Він не піклувався про мене , мої проблеми то мій клопіт.
Мені дуже боляче, що зі мною так вчинили. Підтримки в мене не має, батьки померли коли мені було 6 років … зараз мені 29
Біль і розпач, не хочу принижуватися постійно. Для цієї людини я пилюка під ногами.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Валентина Василівна Марченко
Ірина Віталіївна Нізовцева
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Доброго дня!
Дуже співчуваю вашій історії. Заради чоловіка вже нічого робити не треба, лише заради себе і своєї дитини. Ви можливо тільки зараз побачили істинне обличчя чоловіка, а не той бажаний образ, який вам потрібен був. Дуже прикро, що вам доводиться таке переживати. При можливості зосередьтесь лише на собі, залиште патологічну незрілість йому і його родичам, там здається вже мало що можна довести. Якщо чоловік оговтається - це буде прекрасно, але треба подумати що робити і як жити без нього. Зараз у вас біль, розпач, безсилля, образа, тому дозволяйте всім почуттям виходити. Хай сльози омивають вашу пустоту та рани. Чи є у вас друзі, колеги, які можуть зорієнтувати вас у подальших кроках? Це дійсно можна ідентифікувати як зраду.
Зараз не дивлячись на такий тріск відносин, всередині вас зароджується життя і ця малеча залежить від вас і вона прийшла до вас, щоб ви разом пізнали велике щастя любові та турботи.
Чи є у вас психологи у військовій частині? В любому випадку шукаєте спеціаліста, з яким вам буде комфортно і довірливо. Бажаю вам зберегти себе і своє дитя! ❤🙏
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день!
Ваша історія відізвалась в мене співчуттям до вашого болю.
Але ж ви мужня жінка, яка заради коханої людини готова на жертву! Ви пішла служити заради чоловіка..., але на жаль, заради безвідповідального та не чесного чоловіка, як людини.
Не треба звертати увагу на родину чоловіка, навіщо вам негативні емоції та негативні з ними відносини?
Переключиться на своє життя та на народження дитини.
Бог дав вам дитину, то ж допоможе і виховати її - так кажуть в народі і це дійсно так і буває.
Головне бути рядом з тими, хто вас підтримує, а не засуджує.
Біль від зради чоловіка, як і інша біль обов*язково пройде, притупиться.
Коли чоловік залишає жінку з дитиною - це не означає, що в жінки не буде гарного майбутнього.
Боляче, дійсно боляче від чоловічої зради! Повірте, з практики життя, та й ви самі про це знаєте, в світі дуже багато жінок, покинутих чоловіками, але життя триває і тому більшість жінок знаходить свою Любов і щастя вдруге чи втретє навіть)
Життя триває і ваша Любов ще попереду.
А зараз вашій дитині потрібна ваша - мамина любов. Від вашого спокою, вашої самооцінки та впевненості в свої сили, в своє гарне майбутнє залежить здоров*я вашої дитини.
Майбутнє обов*зково буде кращим! Воно в більшій мірі залежить від нас самих. Якщо не копирсатись у минилому, а будувати своє майбутнє, враховуючи помилки, то ж боятися майбутнього не має сенсу.
Якщо вам потрібне незалежне спілкування, підтримка, звертайтесь. Буду рада спілкуванню)
Відредаговано автором 13-05-2024 15:14:55
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Марія Радченко
цитата:
Підтримки в мене не має, батьки померли коли мені було 6 років … зараз мені 29
Доброго дня, дуже співчуваю вам. Дійсно шкода, що людина, на підтримку якої ви розраховували, так підвела вас.
Та ще шкода, що у вас немає близьких, поряд з якими можна відігріватись, коли погано.
Чи є у вашому колі друзі, знайомі, з якими у вас приємне спілкування, та від яких можете отримати допомогу, підтримку, в т.ч ємоційну?
Приєднуюсь до поради коллеги, гарно було б вам знайти свого психолога та мати психологічну підтримку, враховуючи яке ви маєте психічне навантаження (жах втрати коханої людини, вагітність, складні переживання, пов"язані із військовою службою).
психолог онлайн
Добрий вечір. Це жахлива ситуація. Можливо у вас є якісь інші родичі, близькі, друзі? Хтось, хто вас може підтримати, щоб ви не були самі.
психолог онлайн
Вітаю. Щиро співчуваю, що ви потрапили в такі обставини.. Ви пишете, що це родичі налаштували. Але тут же пишете (дуже доречно), що цей чоловік нехтував вами, зневажав і в кінці залишив вагітну ще і під час війни. Скажіть, чи є у вас друзі, знайомі - хтось, хто може зараз вас підтримати у такий момент, на кого можна покластися? Якщо немає - це тимчасово. Дорога автор поста, від всієї душі раджу вам звернутися по допомогу, якщо не до психотерапевта, то хоч до груп підтримки жінок які зазнали насильства в стосунках (моральне приниження - це теж насильство). Щоб відновитись якнайшвидше, і щоб не витрачати такі дорогоцінні емоції і час на негідних людей. Сил вам і мудрості.