Я вагітна під час війни
Доброго дня! Я вагітна під час війни. Вже на сьомому місяці і добре відчуваю рухи малюка) Проте окрім радості помічаю, що останнім часом відчуваю постійну тривогу майже з приводу усього, починаючи від тривоги за майбутню дитину і закінчуючи страхом, що прилетить ракета і дитина загине разом зі мною, так і не побачивши Світ чи чоловіка заберуть в армію і він там загине. Але я люблю свого чоловіка більше від усіх на Світі та не уявляю свого життя без нього і у такий важкий період він дуже потрібен мені та майбутньому сину. Я погано сплю ночима, особливо під час повітряних тривог, все боюся що щось прилетить, хоч і розумію що ймовірність не дуже висока, бо зараз живемо у спокійному тиловому місті. А нещодавно бачила на власні очі проліт ракети ще до того як об'явили тривогу, і на щастя вона не прилетіла кудись поруч, проте дуже мене перелякала. Ще дуже сильно боюся передчасних пологів та того, що з дитиною щось станеться. Мої батьки у Канаді і на народження дитини не приїдуть, дуже не вистачає їх поруч. Будь ласка, підкажіть як перестати постійно тривожитися та накручувати себе з приводу всього та як пережити цей період? Бо розумію, що сину потрібна спокійна мама та моя тривога передається і йому
Вопрос от: ; Возраст: 31
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добрий день. Робота з тривожністю в включає в себе роботу з психотерапевтом та іноді з психіатром. Так як ви вагітні, то прийом таблеток не варіант.
Тож Почніть працювати індивідуально з психотерапевтом. По перше ви розділити причини ваших тривог, теоретично така систематизація має вже сама по собі знизити напруження.
Було б чудово знайти можливість виїхати в місцевість без тривог. Переїхати до батьків наприклад. Ви шукали таку можливість?
Як підтримує вас ваш чоловік?
психолог онлайн
Доброго дня!
Если понимаете - "Бо розумію, що сину потрібна спокійна мама та моя тривога передається і йому"
То это должно стать вашим приоритетом.
Пробуйте - останавливать такие панические мысли - силой волей.
Сами себе повторяйте - " так все не надо об этом думать, это не полезно для меня.
Я должна быть сейчас сильной, и не паниковать. Все будет хорошо! Я в это верю! Бог нам поможет! Сбережет!"
Вот примерно так, можете себе говорить каждый день.
Если верите в Бога.
Или придумать свою какуето установку. Которая будет снижать тревожность у вас.
Постарайтесь больше спать. И отвлекаться на чтото позитивное и приятное для вас!
Что вам нравится? Что приносит удовольствие? То сейчас и делайте максимально - то что вас радует, расслабляет.
(Новости сейчас вообще не смотрите. Это вам сейчас лишние.)
Вам главное родить и всю любовь дать себе и ребенку!
Все остальное - должно отойти на второй план.
С войной потом разбиретесь.
Это сейчас неважно вообще! Надеюсь вы услышите мои слова.
Ну и конечно, лучше всего вам найти психолога - уже после родов и проработать с ним - свою тревожность.
Відредаговано автором 26-09-2023 15:55:46
психолог онлайн
Вітаю. Ви справді маєте причини щоб переживати у такий важкий час. На додачу у вашої тривоги є ще і гормональне походження, під час вагітності організм дещо змінюється). Якщо ви боїтеся що тривога передастся дитині - можете на цей випадок зробити собі поблажку.. Дитині скоріше за все може передатися більш втомлена мама, і вам теж не буде зручно доглядати за ним якщо ви будете виснажені. Спробуйте порадитися з лікарем - можливо він порадить вам безпечні ліки або фітопрепарати, вони були б доцільні, щоб вам стало трохи легше. Ще було б супер якщо ви змогли б звернутися до психолога, щоб допоміг вам навчитися відрізняти хибний страх від такого, на який слід звернути увагу. І це б полегшило ваш стан. Сил вам та терпіння!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ірина, всі майбутні мами за фізіологічними показниками схильна до тривожності. Крім того, в період очікування дитини, у жінки переважають інтереси пов'язані з народженням та здоров'ям майбутньої дитини, все інше відходить на другий план.
Те, що з'являються страхи - це непогано. Спрацював психологічний захист, пішов процес адаптації до нових життєвих умов. Просто потрібно не емоційно, а раціонально підійти до цього питання. Саме мислення людини – її спосіб сприйняття себе, світу та інших людей – визначає її поведінку, її почуття та її проблеми.
Перебудувавши своє неадекватне мислення та розвинувши здатність мислити більш реалістично та конструктивно, людина вже зовсім інакше починає дивитися на світ і своє місце в ньому – вчиться жити, підлаштовуючись під обставини, які не в змозі змінити.
Ніхто не каже, що вагітність та пологи - це легко, але ви добре знаєте, що організм жінки спеціально для цього призначений, і доросла жінка без шкоди для свого здоров'я може виносити та народити здорову дитину.
Звичайно, Вам дуже допоміг би психолог. Але давайте почнемо з того, що тільки-но з'являється тривожність. Ви говоритимете "У мене все добре. А буде краще, ніж я можу собі уявити".
Виконайте практику "Перлинне намисто". Згадуйте щасливі моменти, наче це перлини. які Ви нанизуєте на нитку.
І постарайтеся усвідомити, що Ваші негативні думки, це лише думки. вони не мають нічого спільного із реальністю.