Стосунки минулого
Почав стосунки з дівчиною, через місяць вона поїхала з подругою на відпочинок і поцілувалась з іншим хлопцем, приїхавши не знаю чи під примусом чи сама але розказала за це, відчував як зраду з часом розійшлися, але пройшло 2 роки, тяжко було з дівчатами після цього, але по маленькому пішло з дівчатами, зараз в стосунках, але ще по сьогодні дивлюсь її сторінку в істаграмі і тяжко перенести це все
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Доброго дня!
Розкажіть, будь ласка, які у Вас були стосунки з тією дівчиною, до її зради? Які у Вас до неї почуття лишилися, по яким моментам спілкування з нею ностальгуєте?
Непрожите горювання після розриву стосунків з дівчиною змушує Вас раз за разом повертатись до переглядання її інстаграму. Психіка все ще не може її відпустити, і це впливатиме на Ваше теперішнє життя і на якість відносин з новою партнеркою. Тому дуже рекомендую звернутися на індивідуальну консультацію до психолога, щоб прожити всі емоції, які не давали Вам спокою весь цей час.