що робити якщо мною дуже легко маніпулювати?
доброго дня, мені 18 років і мною дуже легко маніпулювати... батьки проти будь-яких стосунків але в мене є хлопець, вони всіма силами намагаються довести що він поганий і тд., забороняють зустрічатися з ним, а коли я їх не послухаю тато кричить зі всієї сили, а мама каже що їй із-за мене погано і їй залишилося жити не довго також із-за мене... мені дуже тяжко, хлопець розуміє але не розуміє чому я така слабка і не можу просто піти, іноді навіть злиться на мене. не знаю що мені робити, дуже втомилася від того що все своє життя я маю слухати їх, тому що переживаю.. вони мене вбили всередині, а тепер намагаються знищити мені життя, хочуть щоб я була постійно з ними, мати взагалі сказала що буде жити зі мною і двома братами в одному домі сім'ями, а я нічого зараз їй не можу сказати...
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю. Певне, батьківська любов не завжди буває такою, якою б нам хотілося. Адже, якщо запитати у них, чому вони себе так поводять, впевнена, будуть дуже здивовані запитанню, бо впевнені, що саме так і можна любити своїх дітей. Бо і вони самі ніколи не знали як по іншому можна когось любити, бо так любили також і їх батьки.
Тобто, насправді, як на мене, між Вами та Вашими батьками утворилися співзалежні стосунки. А в таких стосунках є лише дві ролі: жертва та аб'юзер. Де Ви зараз перебуваєте у ролі жертви, при чому, як на мене, не лише з батьками, а й, інколи, зі своїм хлопцем
"хлопець розуміє але не розуміє чому я така слабка і не можу просто піти, іноді навіть злиться на мене". При чому, ролі аб'юзер-жертва взаємозамінні. У якийсь період життя, швидше за все, Ваша мама також могла відігравати роль жертви. Окрім того, у Вас дуже сильна тенденція до "злипання" з близькими людьми. А так буває лише тоді, коли в дитинстві не було по справжньому теплих та довірливих стосунків. Тому маленька дитина, нерідко, вважає саме себе винною в тому, що батьки не дають того, що їй потрібно. Тому в дорослому житті дуже важко сепаруватися (відокремитися) від батьків, бо психо-емоційно знаходиться на стадії тої ж самої недолюбленою, у всьому винної дитини. Що робити?
Почати наполегливо працювати над собою, щоб вийти з моделі "аб'юзер-жертва" і стати самодостатньою ( не плутати з самостійною). Тобто, здатною бути щасливою та наповненою незалежно ні від кого, а просто сама по собі.
Ваше питання - це запит на індивідуальну роботу з психологом.
психолог онлайн
цитата:
доброго дня, мені 18 років і мною дуже легко маніпулювати
Доброго дня. Це насправді так, якщо батьки ростили вас у такий спосіб, з маніпуляцією любов'ю, опиратись цьому важко. Скажіть, чи залежите ви зараз від батьків? Яким ще чином вони вас контролюють? Чим вони пояснюють свої заборони?
Що ви самі думаєте про цю ситауцію? Як хочете діяти.
психолог онлайн
Доброго дня!
У Вас нарцисичні батьки, спосіб яких - використання ресурсів інших людей (дітей також), вони як паразити присмоктуються до інших і п'ють з них життєві сили (а також час, гроші, допомогу тощо) - тому так, це вбиває Вас зсередини. А хлопець просто навіть не може собі уявити такого нездорового ставлення до своїх дітей, бо в нього нормальні батьки. Тож поясніть йому різницю. І хай Вас зрозуміє та підтримає.
А на хлопця пони наговорюють, щоб лишити Вас підтримки і мати над Вами ПОВНУ ВЛАДУ. Хлопець для них - це ЗАГРОЗА, яка може забрати в них їх "ресурс", тобто Вас. А якже вони потім будуть Вас використовувати?! Ніяк. От і заметушилися)
Який вихід? Бігти від таких батьків якнайшвидше і якнайдалі. Не надавати їм ніякої інформації про себе - бо все використають ПРОТИ Вас і все ЗРУЙНУЮТЬ.
І взагалі треба почати жити СВОЇМ ВЛАСНИМ життям і перестати до них прислухатись - взагалі. Бо це може Вас погубити.
В ідеалі Вам бажано пройти психотерапію з психологом - щоб вилікувати "нарцисичну травму", яку Ви отримали з цими батьками, прояви якої Ви описали в своєму питанні.