У чоловіка знизився інтерес до сексу...
Доброго вечора! Ми з чоловіком одружені 4 місяці. В стосунках все добре, жодних серйозних конфліктів не траплялось. Він часто говорить мені, що любить і дуже ніжний. Проте змінився його сексуальний потяг. Справа в тому, що до весілля (зустрічались ми 5 років) його сексуальна активність було значно вищою, постійно хотів близькості. Приблизно півтора місяця після весілля чоловік став рідше проявляти бажання до сексуальних стосунків. Але більше жодних змін в стосунках немає. Які можуть бути причини таких змін? Я йому вже не цікава, чи можливо це був підлітковим максималізм, а тепер все прийшло в норму? Допоможіть розібратись в ситуції і зрозуміти як мені себе правильно поводити?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
В вашем вопросе много непонятного. Скажите пожалуйста, ваш муж работает? Какая у него работа, тяжелая или легкая? А других изменений вы не обнаруживали?
консультация психолога
Доброго вечора Вероніка. Сексуальна активність між чоловіком та жінкою це по більшої частини гра, кожний намагається бути у чудовому настрою та своїми діями викликати задоволення у коханого та створити відповідне бажання зробити щось приємне у відповідь. Якщо ваші сексуальні стосунки розпочалися задовго до свадьби, а після неї в них не з'явилося чогось новенького, то невиличке розчарування могло виникнути у обох, що і спричинило зменьшення відповідної активності. Ви можете або привнести щось новеньке самі в ваші сексуальні стосунки-ігри або чекати доки щось не змінить ваш чоловік. Хоча може бути і інша причина пов'язана з його здоров'ям, прощо можна дізнатися запитавши його проте як він в загалі себе відчуває, можливо чось його турбує. У разі якщо власні дії ні до чого не приведуть, то зверниться до фахівця за більш індивідуальної порадою тому що, погоджуюсь зі своїм колегою, при всьому бажанні вам дуже важко у невиличких листах передати як атмосферу ваших стосунків, так і взаємовідносини які між вами в теперішній час розгартаються або зароджувались у самому початку та іншу інформацію яка може бути корисною для психолога. Удачі.