У мене проблеми з батьками, через особисте життя.Вони думають,що воно буде заважати моєму навчанню.
Добрго дня! Сподіваюсь, що ви мені допоможите. Мені 18 років, я студентка. Навчаюсь добре, закінчила школу навідмінно. Зараз зустріла молоду людину, яку полюбила. Ми почали зустрічатись. Він мене розуміє дуже добре. Не займає багато мого часу. Але мої батьки проти цих відносин, бо вони кажуть, що поки я не закінчу навчання, ні про які відносини не може бути мови. Я намагалась з ними поговорити, та і мій хлопець вже з ними говорив. я все життя слухаюсь своїх батьків, все моє життя вони керують мною. Я нічого проти ним не маю, я знаю, що вони переживають, але на мою думку це вже занадто. У мене до цього були хлопці, але ми скоро розтавались, через моїх батьків, але на цей раз я так не можу. Я постійно мовчу і нічого не кажу, бо знаю, що вони ображуться. Що мені робити? Дякую заздалегідь.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Юлія, вам вже 18 років, ви достатньо доросла щоб приймати самостійні рішення з приводу свого особистого життя. І відчувається, що ви особа достатньо відповідальна, щоб вміти виділяти час і на навчання і на своє особисте життя. Ваша трудність в тому що батьки "вішають" на вас свої страхи, не розуміючи, що ваша особистість прагне свого життя. Вони ніби, встановлюють вам програму, а в житті за програмою не живеться.
І коли наступають такі періоди в яких діти починають захищати свої права і інтереси завжди виникає конфлікт і в результаті образи і агресія. Але без цього не буває росту особистості дитини.
Юлія, вам, як особистості, треба настроїтись пережити ці всі неприємні переживання з батьками, якщо ви все ж таки вирішите цього разу йти за своїм серцем.
консультация психолога
этот психолог удалён с портала
психолог онлайн
Доброго вечора, Юлю! Думаю, постійно мовчати не потрібно, бо можна домовчатися до більших проблем, наприклад, головної болі тощо. Цілком підтримую своїх колег в тому, що у свої 18 Ви - доросла людина, яка приймає самостійні рішення та несе за них відповідальність. Буває, ціна за них - велика. Ви самі це бачите. Свобода коштує дорого :)
Що ж до батьків, спробуйте їх зрозуміти. Це - заяложена порада, але корисна. Звідки у них таке переконання? Можливо, вони кажуть про власний досвід чи досвід інших людей, і він був невдалий? І тепер переносять своє минуле на вас? Якщо це так, спробуйте пояснити їм, що ви це - ви, у вас інша ситуація, а вони це - вони. До того ж, коли батьки підтримують і розуміють свою дитину, це добре відображається на її успішності :) В будь-якому разі, конфлікт поколінь, річ - вічна. Він є, був і буде. Але щось ми таки змінити можемо, наприклад, своє ставлення до нього :)
консультация психолога
Уважаемая Юлия! Если Вы находитесь на иждивении у родителей и не можете перейти на самостоятельную жизнь или иждивение, например, мужа, то родители имеют юридическое и моральное право влиять на Вашу личную жизнь. Другое дело, что Вы можете с ними договориться какие стороны этой личной жизни Вы хотели бы решать самостоятельно. Я уверен, что они на такое "взрослое" предложение откликнуться доброжелательно.
психолог онлайн
Юлия, немного добавлю к ответам своих коллег, поставьте себе цель, обдумайте, кем вы хотите в будущем работать, как и где можете получить опыт уже на старших курсах института, исследуйте в нете вакансии, предлагаемые специалистам вашего профиля, уровень зарплат, определитесь с вашими талантами и желаниями, можно пройти для этого профтесты (они тоже есть в нете). Для чего это всё? Чтобы стать более самостоятельной, чтобы осознанно хорошо учиться и знать, что наиболее пригодится для вашей карьеры, можно делиться некоторыми планами с родителями и, думаю, когда они заметят, что их дочь и стала лучше учится, и имеет планы на будущее, они не станут препятствовать вашему общению с парнем. А вам это поможет довольно скоро быть самостоятельной и независимой материально. Отстаивайте своё мнение, но как взрослый человек, имея на то основания, а не как подросток.
Желаю вам понимания с родителями и своего хорошего жизненного пути!