Девушка очень много врала
Добрый день, сильно не володею русским языком(С Украины)
Вот встречаюсь я з девушкой уже 2 года,и вот она окончила мед-коледж и устроилась на работу мед-сестрой работает она по суткам .И вот мне стало интересно что там у неё на роботе что и как....и вот оказалось что она вообще спит на одной кравате з мужиками по роботе(Просто спит без секса), мы очень поругались почему она врала нащот етого.Дальше мы снова задевали ету тему и оказалось что вообще к ней приставали парни трогали её за задницу и тому подобное,и оказалось что кней вообще один парень залевал подарил ей духи и шиколадки ложил в сумку,(на сутках она много раз сидела сним в одной комнате и общались и про меня и про всё в двоём)и она мне нечего неговорила,говорила что сама хотела всём разобраться.И когда мы посорились она в колективе при етом парне сказала что ети отношения не надолго.много очень врала ету лож вытягивал очень много месяцов.Вообще нету доверие к ней люблю и ненавижу.(ищо мне кажеться что она мне изменяла на етой работе)
что мне делать ?
Вопрос от: ; Возраст: 19
консультация психолога
этот психолог удалён с портала

психолог онлайн
Arbitrum, пиши українською, тут можна і так...
судячи з твоєї розповіді, це твої перші серйозні стосунки...
тебе турбує те, що твоя дівчина нещира з тобою, що вона працює серед чоловіків, з якими має чи може мати якість стосунки...
50%- це її поведінка, її спосіб спілкування
але інші 50%- це твої реакції на її поведінку.
І якщо покопатися трішечки в тобі- то ми знайшли б не дуже високу самооцінку, недовіру у першу чергу до себе та своїх можливостей, страх, що хтось інший виявиться кращим і вона вибере його...
а на поверхні це реалізується через твою потребу контролювати кожен крок своєї обраниці, і бажання ізолювати її від можливих "спокус".
ти питаєш, що тобі робити...
у першу чергу, розібратися з собою... ти не зможеш змінити іншу людину без її бажання..але ти зможеш змінити себе...
я б рухалася у напрямку самовдосконалення, прийняття себе, пошуку своїх сильних сторін і впевненості у собі та своїх силах...
і тоді ти сам зможеш прийняти рішення, що тобі робити...підтримувати і далі стосунки з людиною, якій ти не можеш довіряти чи шукати ту,яка любитиме саме тебе.