в мене постійні сварки з чоловіком,і виникають вони найбільше через свекруху.
добрий день!в нас є донечка,і син чоловіка від першого шлюбу,якого я виховувала з 3 років,зараз йому 8.чоловік підприємець,має продавців і сидить дома,замість того щоб мені допомогти з донечкою якій зараз 8 міс. він з самого ранку їздить і возить свою маму по її справах день у день від ранку і до ночі,в нас через це постійні сварки ,в мене таке враження що це все навмисно.мені дуже важко самій і з дітьми бути і в хаті все робити,а він говорить що і по троє дітей мають і дають собі раду,якщо би він був на роботі,я би справилась якось,а свекруха говорить що ,що він теье буде бавити вдома,а ні її має бавити)я не проти того щоб він помагав сврїй мамі,але не день у день.я йому говорила,що це мені подяка за це що я його дитину вибавила від 3 років,мені тоді було 17,дуже обідно вони мене двоє обіжають дуже,не можу всього написати,бо дуже багато писати,але мені дуже обідно і важко,а вони цього не розуміють.мій чоловік попадає під вплив її,як зробити щоб він хоч трохи мене зрозумів,як дійти згоди???тому що у нас все йде до розводу і він мені починає просто спротивлюватись,а хочеться зберегти сім"ю
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Francheska, дійсно дуже тяжко бути в такій ситуації: коли чоловік залишається у відносинах з мамою, а ваші потреби ігнорує і не відноситься з розумінням.
"мій чоловік попадає під вплив її,як зробити щоб він хоч трохи мене зрозумів,як дійти згоди???тому що у нас все йде до розводу і він мені починає просто спротивлюватись,а хочеться зберегти сім"ю" Ваша реакція на його поведінку є ноормальною, але нестерпною для вас і нагнітає все більше і більше. Тому будучи в таких переживаннях дуже важко спокійно реагувати і правильно доходити до смислу. І сила цих диструктивних переживань направляється на руйнування і в вашому випадку - сімґї. Але сімґю дійсно важливо було б зберегти, якщо надія і взаємне бажання ще є. і дійти згоди можливо, якщо цього бажають обидві сторони. Ваш чоловік чого бажає?
консультация психолога
Francheska, как вы смотрите на то, чтобы поговорить по-хорошему со свекровью? Иногда человек, который препятствует вам, может стать надёжной опорой.