Что делать стоит ли с ним быть дальше?
я зустрічаюся з хлопцем вже 4 роки .йому 25 ,мне 19.Все наче було добре ,но він найшо собі роботу в іншому городі ,а я поїхала на навчання .Бачимося дуже рідко він перший рік приїжав до мене ,а я до нього тоді він перестав їздити звязку з фінансами 2 роки ми говоримо по телефоні і бачимося раз у місяц, і тут я приїхала додому на літо і він теж.Все добре, він придлагає одружуватися бо не можемо бути так довго на ростоянии один без одного.....Но недамно він рішив поїхати на море з братом і його жінкою ,а мені сказа хоч їдь хоч не їдь но батьки мені заплатили путьовку і я їду ,а в тебе є гроші то плати тей поїхали ,а в мене зараз не виходе придлагаю поїхати пізніше разом він согласився ,но він все одно їде і оставляє мене одну .Як після його слів говорити про свадьбу?Йому 25 ми як 4 роки разом ,а він тупо їде відихати сам і говоре мені батьки оплатили, а ти як хоч!
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Віро,
що саме в такій поведінці хлопця вас сердить? Ви припускаєте, що якщо він їде без вас на море, то й не кохає так щиро, як ви його? Отже, для вас любов - це значить відмовитись від своїх інтересів, жертвувати ними?
На мій погляд, те, що хлопець хоче використати шанс, який йому дають батьки, не означає, що він вас не кохає. У сімейному житті буде багато таких ситуацій, коли потрібно буде домовлятися, чути і розуміти свого партнера, миритися з його баченням життя і висловлювати йому своє.
Спробуйте поговорити з хлопцем, розкажіть про свої почуття.