Чому моя дівчина так ставиться домене????
Моїй дівчині скоро виповниться 20 років, ми знею вже пів року і за цей час вирішили одружитись, весілля буде через місяць. Вона працює, по її словах часу на розмови невистачає, хоча може подзвонити під час обіду но чомусь недзвонить.
Деколи терпець уриваєть і сам дзвоню то трубки небере то зайнята то ще щось!
Або дзвоню а вона скимось розмовляє, а намене часу їй невистачило!
А хочетьсь також уваги!!! Я їй уваги приділяю достатньо , кіно прогулянки романтичні вечері квіти і так далі все регулярно і постоянно. Я її люблю і ми ще ні одного разу насварились , завжди йдемо наустапки. Коли ми разом ( друг здругом ) все супер
а коли її немає поруч вона забуває що я внеї є що також переживаю, що я чекаю її дзвінка.
Хочеться зрозуміти чи я їй потрібний, чи можу я бути впевнений в її словах ( довіряти )?
Були ситуації коли наприклад вона небула права а просив вибачення я!
Я її люблю і боюсь втратити тому і нічого їй некажу бо боюсь що не зрозуміє!
Що мені втакому випадку робити як правильно повисти себе???

Відповіді психологів
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Антон, как бы вы не пытались оттянуть конфликты, рано или поздно это случится. Конфликт - это один из способов получше узнать друг друга. Пока вы уступаете, ваше право. Чем больше будете это делать, тем больше ваша девушка будет "закручивать гайки".
Что делать: самый логичный выход из ситуации - откровенно поговорить с ней о том, что вас беспокоит(раздражает, злит, бесит, удручает, вводит в ступор, заставляет сомневаться в истинности ее чувств, задевает ,печалит и т.д. - нужное подчеркнуть) и внимательно! выслушать ее ответ.
Если ее ответ будет сказан так, что вы поймете:"мои внутренние переживания ее мало интересуют" - тогда снимайте розовые очки и ну очень! внимательно присмотритесь к своей избраннице.
Если же она с уважением отнесется к вашим словам, тогда у вас есть хорошие шансы быть крепкой парой.
Удачи!