Не знаю чи починати нові стосунки.
Добрий день.
Я розійшлась з хлопцем з яким зустрічалась 4 роки уже як 9 місяців тому. І ніби почуття почали остивати. Хоч процес розставаня проходив боляче.
Я почала спілкуватись по соціальних мережах та телефоні з іншим хлопцем. Він здався хорошою людиною і я хотіла вже з ним зустрітись.
А сьгодні зустріла на вулиці свого колишнього з його друзями. Ми почали спілкуватись, а потім він проявив ініціативу, догнав мене і ми спілкувались тет-а-тет. Говорили на нейтральні теми, але бачили що в обох є якісь відчуття, спілкуватись обом було важко, тремтів голос. Він навіть на цьому наголосим. Чи це тільки йому важко говорити.
Зараз я не знаю чи варто зустрічатись з тим іншим хлопцем, почуття в мене ще не остили до колишнього. Я знаю, що краще попередні стосунки не повертати, але так важко. Він такий рідний і трохи тяне до нього, але від цього краще не буде. Ми завжди дуже часто сварились, він мене не розумів і навіть був ініціатором розриву. А тепер проявляє ініціативу. (СМС ...)
Може мені ще рано щось нове починати?
Я не хочу боляче робити колишньому, але скоріш за все з ним я теж бути не зможу.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня, Лена!
Те, що видно досить чітко та ясно - між вами досі живе кохання. І ви досить правильно відмічаєте, що "скоріше за все" ви не зможете бути разом.
Існує досить поширена проблема, коли в стосунках живе кохання, та взаєморозуміння і лагода все ж відсутні. Такі стосунки приречені. Їх може врятувати лише намагання кожного побудувати нову коммунікацію, нове довірливе спілкування.
Помітно, що ви вагаєтесь щодо створення нових стосунків. І все ж, Ви зазначили, що нові стосунки у Вас зав'язались в соц.мережах, що говорить про те, що ви ще не мали змогу добре познайомитись з людиною. Ви прикладали зусилля, щоб розпочати ці нові стосунки - ви шукали спілкування після розриву із коханим. Тому слід дати шанс і цій спробі, довести її до кінця. Спілкування з новими цікавими хлопцями лише піде Вам на користь. Вам буде з чим порівнювати, оцінювати ставлення вашого екс-хлопця до Вас.
Але і шанс коханню теж слід дати. Тим паче, що Ви обидва зрозуміли, що воно не згасло с часом.
Бажаю Вам кохати та бути коханою!