В мене дуже часто виникають проблеми з батьками! Як налагодити з ними стосунки?
Останнім часом у мене виникає дуже багато проблем з батьками! Батько кричить на мене, лається, вживає не нормативну лексику, іноді і піднімає руку на мене через будь-яку маленьку провину з моєї сторони! Мати також лається нецензурними словами, залишає мене обідів, принижує мене перед подругами, не розмовляє зі мною тижнями, не виділяє кишенькових грошей зовсім і б'є! Я люблю своїх батьків,але мені дуже важко це все терпіти, я плачу ночами,а днем вдаю,що все гаразд! Нещодавно почався навчальний рік і я ще не придбала всіх потрібних підручнків, і вчора попросила маму грошей на них! Мама відмовила і сказала, щоб я "робила, що захочу, але без її допомоги"! Я не розумію, для чого вона це робить, у нас добре забезпечена сім'я, я знаю,що ми можемо дозволити собі ці підручники! Сьогодні мама заявила,щоб я йшла з дому і ніколи не приходила,мені стало дуже боляче...навіть зараз я пишу вам листа і не можу стримати сліз! У мене навіть була думка,щоб покінчити з собою((( Допоможіть,будь-ласка, мені з батьками помиритись,я вже більше так не можу(
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Мар"яна.. трохи дивно читати такі рядки, бо поки ти неповнолітня, батьки несуть відповідальність за тебе, твоє життя, здоров"я і навчання.
однак через переписку на портал допомогти тобі складно...
якщо у вашій школі є психолог чи соціальний педагог, ти можеш звернутися до них...або ж у центр соціальних служб для дітей, сім"ї та молоді...
до речі.. чи не можна підручники отримати у шкільній бібліотеці? взагалі то школа повинна забезпечувати ними і класний керівник мав би потурбуватися щоб усі учні їх отримали.
якщо ж якісь книги виходять за межі шкільної програми (часто це бувають підручники з іноземної мови чи якісь профільні) то це обговорюється з батьками на батьківських зборах..саме вчитель доносить до батьків необхідність придбати той чи інший підручник
шкода, якщо вашій школі це не так...
незрозумілі мотиви , з яких батьки так поводять себе...
однак ти можеш спробувати змінити їх ставлення...
ти можеш прямо сказати- "я боюся, коли ти кричиш на мене...мені боляче, коли ти б"єш мене..."
"коли ти так говориш, мені здається , що я вам зовсім не потрібна і мені хочеться померти..."
"мені страшно і боляче..."
ну от щось таке...
не думаю що у відповідь на такі слова мама чи тато продовжуватимуть кричати чи битися..
якщо ж так.. то тоді це можна розглядати як насильство щодо дитини... і говорити про те що батьки не мають права його чинити
тоді щоб захистити себе, тобі і правда треба звертатися до соцальних служб
психолог онлайн
Марьяна, обычно люди мирятся после того как поссорились или конфликтовали долгое время.
Какие были между вами конфликты или ссоры, чтобы вам нужно было мириться? После чего началось такое поведение родителей? Или они всегда так себя с вами вели? Если так, то вы имеете полное право обратиться за защитой и помощью в органы опеки и Службу по делам несовершеннолетних. Ведь родители таким образом нарушают ваши права, которые вы имеете полное право защищать.
Может быть вы без вины виноваты? Но тогда это не ваша провинность, а неумение любить и воспитывать детей у ваших родителей.
И, в конце концов, вы имеете право даже уйти из дому, где вас унижают и бьют, только нужно найти к кому - к подруге, хорошей и понимающей соседке или знакомым. Если вы сами себя не будете защищать перед родителями (а в этом ничего плохого или аморального нет, аморально бить и оскорблять), то вас также никто не будет защищать. Очень важна именно ваша позиция в этом вопросе.