Психіаторша поставила на облік, причому коли мати хворіла я з нею спілкувався і довіряв їй думав вона нормальна людина
Психіаторша поставила на облік, причому коли мати хворіла я з нею спілкувався і довіряв їй думав вона нормальна, коли виписувався з відділення кризових і мережевих станів вона всунула мені бумажку підписати я думав обхідний лист а виявилось що погоджуюсь з тим що я на диспансерному обліку... вона така потім каже мол все тепер ви у нас на диспансерному обліку
причому така улибається мене аш голова заколола,серце заболіло
в животі закололо думаю іздівається
через рік кажу їй все мол чо ж ви так улибаєтесь коли ставите на облік вона така мол просто улибнулась, кажу мені болячи, а ви улибаєтесь вона така мол треба було сказати що вам погано я б тоді на облік не поставила, розумію що напевно вона не спецом це зробила але моїй болі всередині від того набагато лекше не стає, куча ретрофлекції на це людину тоді коли вона сказала що я на тимчасовому обліку готовий її був розмазати по стінці, роздавити як таракана, роздавити як гниду, я дуже не люблю коли хтось продавлює мої границі... а тут так нагло продавили мої границі думав щас стукну тебе сволоч(в животі біль була сильна це шок сильний був, аффект) але розумів що потім мене можуть запроторити в якесь мрачне відділення... з обліку я знявся через рік але багато болю лишилось дуже багато болю(біль ничже пупка) причому такого скаженого від якого сходиш з розуму, шоку багато, ніколи не міг подумати що мені скажуть все тепер ви у нас на тимчасовому обліку, для мене це настільки сильний що більшого я напевне в житті не відчував, гірне всього що не міг тоді за себе постояти...
яким чином можливо позбутися внутрішнього болю, притому що у мене ще важко хвора мама
як прожити цю біль . як правило якщо мене хтось ображав я огризався і йшов живий й здоровий далі а тут огризтись було небезпечно
прийшлось ту агресію стримати , стримав в собі і враження що та агресія мене по трохи руйнує... думаю був би відомстив ходив би живий здоровий а так хожу травмованим, більше всього заділо що знав цю людину коли мама хворіла з нею часто спілкувався, здається вона маминим лікарем була і тут таке западло підсунула . злості і болю море . не знаю як відновити свої границі.
в моїй уяві треба тепер дуже сильно її границі продавити щоб всю біль мою вона відчула
Вопрос от: ; Возраст: 29
Дополнение от автора
мама хворіла маю на увазі що маму тітка була поклала в відділення психлікарні, і її нібито там лікували. Страшно стає від того коли представляю скільки душевного болю відчула моя мати в тій лікарні, це просто кошмарно навіть не можу представити скільки вона там болю відчула, коли починаю представляти то здається що зійду з розуму і нище пупка починає колоти . у мене є теорія що можна іншій людині допомогти і взяти частину її болю на себе, так мій тато робив коли я малим був він казав що нехай болячка на мене перейде від тебе і мені ставало лекше трохи, тепер я пробував від мами біль забрати(в моїй фантазії якщо я забиру від мами біль то їй стане лекше або вона виздоровіє) на себе але бачу що тіки собі гірше роблю і травмуюсь і як їй допомогти не знаю, дуже важко дивитись як вона страждає
Дополнение от автора
страху і болю багато добала ця лікарша

психолог онлайн
Доброго дня! Відчуваєтся, що Ви вразлива та чуттева людина. Залиште ту "психіаторшу" в спокої, за для Вашого спокою, перш за все. Вона така сама людина, і можливо теж в неї щось негаразд. Звичайно, Ви відчули її владу (тому люди не дуже довіряють психлікарням),було страшно. Знаєте, Ви точно описали: коли агресія стримується, вона направляєтся внутрь себе, і починає руйнувати зсередини. Окрім Вашої лікарки, є завідувач відділенням,і т.д., можна звернутися по пояснення. У Вас є всі права.
Що стосується мами, то скажу Вам, що тільки батьки можуть "взяти на себе" біль дитини. У Вас будуть свої діти,Вам потрибні будуть сили, щоб підтримувати їх. Вам важко переносити страждання мами, але можете реально чимось допомогати. Якщо хворіти разом з мамою, тоді їй точно ніхто не допоможе.
консультация психолога
Саша,ответственность за собственные реакции вы перекладываете на других людей - но так ли это?Другой человек что-то делает - для себя,а не с целью что-то сделать вам.Если же считать,что другие люди отвечают за то,как человек на них реагирует,то получается очень странная картина - выходит тогда,что у самого человека нет никакой свободы.Что он как выключатель,который вынужденно реагирует на воздействие.А от ощущения несвободы еще и не так скручивает,как вас!К тому же,свое неумение взаимодействовать с другими вряд ли можно ставить им в вину.Вы не сказали сразу.не сказали потом - зачем вы ждали год?!Какой в этом смысл?!У вас крайние способы взаимодействия - или терпеть и молчать,или огрызаться,но между этими "полюсами" очень много возможностей,которые вы тоже можете освоить,если займетесь этим.Если вам хочется хоть немного чувства контроля в своей жизни вместо ощущения себя результатом действия чужого произвола.
Дополнение от автора
ображаюсь жостко я хотів зразу сказати та боявся що мене лишуть без заботи а в іншому випадку примінять жощі міри
Дополнение от автора
страх смерті сильо давив на свідомість
Дополнение от автора
потім я прийняв відчайдушний крок швидше помру але до них не піду, через рік звернувся бо боявся що почнуть на мене вішати що попало, я наівна і довірлива людина
Дополнение от автора
звернувся тоді коли свої права прочитав (
Дополнение от автора
до того психіатр для мене був абсолютни властілін і як його обхитрити або умовити я не знав
Дополнение от автора
і чи підскаже хтось чи викликає клопіксол,
депакін хроно
або гідазепам залежність ?
а да і азаліптол теж . якщо викликають залежність то як вона проявляється
і які побочні дії викликають якщо так то як побочка проявляється ?
Дополнение от автора
Алла Владимировна Саенко перечитував знову це питання враження що ви просто не уважно читали моє питання або просто несете бред
>ответственность за собственные реакции вы перекладываете на других людей - но так ли это
що я перекладую в якому місці-- я був обхапаний тими таблетками від них туго соображаєш плюс довіряв тій людині думав що вона порядна що я тут переклав і де ? психіатр має бути порядним ? лікар має бути порядним ?????
>К тому же,свое неумение взаимодействовать с другими вряд ли можно ставить им в вину
тобто якщо мене обманюють і користують моєю беззахистністю в тій ситуації це моє невміння ????? Ви в свому розумі, ви взагалі думаєте що пишите ?? якщо не знаєте що написати краще промовчіть і не пишіть такий бред
Дополнение от автора
Алла Владимировна Саенко тобто якщо зі мною поступають підло користують моєю довірою то це моє невміння ???????