Як визначитись і знайти себе,розібратись в собі і своїх почуттях?
Мене звати Діана і мені 15. Я 3 місяці тому розійшлась з хлопцем,з яким була рік і дуже його любила. Денис(саме так він називається) увійшов в моє життя дуже несподівано,але ця несподіванка стала для мене чудовим сюрпризом. Він був дуже вихованим,культурним,дуже гарним(подобався всім моїм однокласницям,а я тоді й не зважала на нього). Ві почав кликати мене гуляти. Постійно писав. Дзвонив. Після 2-ох місяців нашого тісного спілкуання ми почали зустрічатись і це було чудово. Мені навіть подружка заздрила. Все було чудово. Моє життя перетворилось в казку. В мене з8явився хлопець.який кохає мене і я відповідаю взаємністю. Я нарешті помирилась з найкращою подоугою і знайшла найкращого друга. Ну просто не життя.а рай. Але судилось цьому щастю закінчитись через рік. Пройшов час і я пішла в музичне училище. Там і познайомилась з хлопцем,в якого по вуха закохалась. І,як згодом виявилось,він в мене також. наші дружні стосунки перееросли у дещо білше. Звати його Ростик. він чудовий і повна протилежність Денису. Денис-невірний,не дотримує обіцянок,може збрехати,друзів ставив на перше місце. А Ростик-вірний,чесний,доросліший,визначеніший по житті,відповідальніший. Загалом,саме такий,який мені й потрібен. Але саме сьогодні я скоїла жахливу помилку. А найгірше те,що мені вона сподобалась. Я поцілувалась з Денисом. Ми гуляли,обійнялись і це сталось. Це було чудово. Денис зараз дуже змінився. Він не ставитть друзів на перше місце. Я бачу прояви його кохання в постпках. а не всловах. він всілякими способами намагається добитись мене. Але я боюсь. Бо ж не раз вже вірила,що він зміниться і вибачала. А зараз я ставлю під загрозу свої стосунки з Ростиком. В мене таке враження,що я кохаю їх обох. не подобаються. а саме КОХАЮ! дуже. ви мене,мабуть. не зрозумієте,але порадьте щось,буль ласка.бо я страшенно заплуталась. Я завжди була визначена. Мала конкретну людину,з якою у меене щось було і була вірна цій людині і навіть не могла подумати,що можу якимось чином зрадити їй. А тут... я сама не розумію.що я роблю. Але я не можу протистояти цим поцілункам( перестати спілкуватись з Денисом неможливо. Ми щоранку разом ідем на маршутку,АЛЕ Я ВИХОДЖУ НА КІЛЬКА ЗУПИНОК ПІЗНІШЕ,НІЖ ВІН. Денис знає.що я маю почуття до Ростика і ревнує. Я постійно повторюю денису,що ми лише друзі,але він й чути цього не хоче. багато моїх друзів кажуть.що бачать,як Денис змінився і вважають,що ми створені один для одного і що б там не було ми всеодно будем разом. Якщо не зараз.то через певний проміжок часу
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Діана, на даний час ти знаходишся в епіцентрі емоцій, це і цікаво і важко водночас. Можливо, ще не один раз в житті ти відчуватимеш подібне.
Щоб визначитись, мені здається варто розділити свої власні почуття від того, що відчувають та говорять інші. Оскільки декілька разів ти ніби підтверджуєш свої емоції, піднімаєш їх важливість за рахунок того, що кажуть про це інші «подобався всім моїм однокласницям», «багато моїх друзів вважають,що …ми створені один для одного…»
Ще один момент, який на мій погляд варто відділити від твоїх почуттів. Це оцінка хлопців за якостями. Вони різні люди, і неможливо знайти «формулу», яка вирахує котрий краще. Якщо ти хочеш розібратися в почуттях, то «слухай своє серце», не варто домішувати до цього щось інше.
Є один насправді вірний вислів «час все розставить по місцях» - не завжди треба поспішати з висновками, іноді треба просто пожити в цій ситуації, «дати часу шанс» допомогти у вирішенні питання.