Професіонал у своїй справі
Доброго дня всім! Мені 18 років, студентка, навчась на психології, закінчила 1 курс, дуже хочу стати професійним психологом, бути як собі корисноим, так і людям, які мене оточують. Надіюсь Ви мені в цьому трошки поможите: хотіла б послухати поради щодо того, як здійснити свою мрію, можливо порадите щось почитати або якісь тренінги для самовдосконалення. Надіюсь дуже на вашу допомогу, адже я тільки початківець.
Вопрос от: ; Возраст: 18
консультация психолога
Екатерина Вячеславовна Логинова
Иванна Николаевна Яковенко
Здравствуйте.
Вы выбрали нелегкую профессию, она ко многому обязывает, прежде всего по отношению ксебе.
А начинать я бы Вам порекомендовала с себя.
Задайте себе один из самых важных и самых противных вопросов:
Зачем мне нужно быть психологом? Что я буду делать, когда стану профессиональным психологом?
Если ответы:
Чтобы помочь себе, чтобы помогать людям, чтобы уметь давать правильные советы и все в таком духе;
то после таких ответов можно сказать, что Вам не обязательно становиться профессиональным психологом, а надо только обратиться к психологу и разбираться в невротических проявлениях и решать их.
Если же психологию рассматриваете больше как профессию, то стоит задуматься о последующих шагах на пути становления профессионалом - это выбор специализации, своя личная терапия, без которой в любом случае нельзя и постоянное обучение, самопознание, ведь психолог работает своей личностью.
Если Вы в Одессе, то я в сентябре запускаю проект для начинающих психологов, можете присоединиться.

психолог онлайн
Эрик Берн "Игры в которые играют люди", М.Е.Литвак "Если хочешь быть счастливым", В.Франкл "СКАЗАТЬ ЖИЗНИ "ДА!". ПСИХОЛОГ В КОНЦЛАГЕРЕ", аудиолекции Руслана Нарушевича и Олега Торсунова, Джон Грей "Мужчины с Марса, женщины с Венеры", Гари Чепмен "5 языков любви", Библия, книги Эриха Фромма.
Очень важно начать использовать полученные знания в своей жизни, повышать осознанность и видеть смысл во всем, что вы делаете.
Удачи!
психолог онлайн
Доброго вечора, Maryanka!
Абсолютно згодна з колегою, що для початку важливо зрозуміти, навіщо Вам ставати професійним психологом. До цього можна дійти в процесі самоаналізу, а також на психотерапії. Якщо Ви вирішите і далі набувати досвіду у цій сфері, то без власної терапії, і справді, все одно не обійтися. Так чи інакше завжди є щось, що штовхає людину до професії психолога, і поки не ясно, що це за "щось" (які власні потреби задовольняє професія і т.д.) - хорошим професіоналом не стати. І тим більше, що вже казати про прийняття і розуміння інших, поки не знаєш і не приймаєш себе.
Хороший варіант для студентів познайомитися ближче з психологією - відвідувати різні конференції у форматі лекцій, майстер-класів, коли спеціалісти діляться досвідом і розповідають про різні напрямки психологічної науки та практики; також ознайомчі лекції і воркшопи проводяться у різних учбових та наукових установах. Дуже рекомендую. Таких заходів досить багато, причому у різних регіонах, обирайте на свій смак:) Плюс таких коференцій - Ви бачите багатьох майстрів і різні модальності психотерапії, так тільки і можна "доторкнутись" до професії. Тренінги все ж направлені на вироблення конкретних навичок, і тут два важливі питання: 1) чи потрібно Вам це і 2) як Вам тренер і чи взагалі подобається такий формат. А от лекції і майтер-класи дають більше простору щось для себе відзначити і вирішити.
P.S. Зараз, як мені це бачиться, для Вас може бути корисно побачити якомога більше про професію психолога зсередини і визначитися 1) для чого Вам психологія, 2) яка саме психологія Вас цікавить. Коли це ясно, то і більш масштабні учбові проекти, і більш конкретні тренінги вибрати буде легше.
Дополнение от автора
Дякую дуже всім за поради! Є над чим задуматись)