Як спокійно дати людині зрозуміти, що не хочеш більше спілкуватися в Інтернеті
Ось питання, яке мене цікавить. Уявімо ситуацію. Таке зі мною трапляється інколи. Є людина, з якою мені хотілося налагодити контакт. Навіщо? Та з різних причин. Переважно самоствердитися чи тому що людина цікава. Хочеться взяти максимум у найкоротший час. Коли маєш багатий досвід спілкування в реальному і віртуальномі житті перші кроки спілкування чисто автоматичні. І коли людині уже здається, що ми гарні товариші, для мене це ще й досі чисто етикетна ситуація. Чесно кажучи, доволі важко сприймати як особистість того, кого бачиш вживу кілька раз на рік, або і взагалі ніколи не бачив.
Певно мірою, втиратися в довіру - це такий спорт. Іноді людина залишає слід в душі. А іноді все виходить, але в якийсь момент я розумію, що це спілкування мені зайве. А людина так би мовити "приручена". І стається це найчастіше ВК. В реальності, якщо мені вдається з кимось розвинути товариські стосунки, то це зазвичай не випадкова людина. І ігнорувати простіше, бо я просто відволікаюся на своїх друзів. А от коли треба відшити когось ВК, то починається внутрішніній конфлікт. Або людина вкрай не цікава, або пише забагато, час забирає. Завичай потроху від обидвох. І чим довше це триває, тим більше починає та людина дратувати. Коли розумієш, що таке починається, то треба з гідністю казати людині "па-па". Але мені важко сказати "ні" в Інтернеті. Адже, якщо не маєш часу, можеш написати відповідь пізніше. І стає складно припинити таке спілкування. Смішно бути онлайн і казати, що зайнятий. А я, можливо, просто не хочу гаяти годинами час з людиною, яку навіть не бачу перед собою, якій не бачу місця в своєму житті. Розмовляти про маловажливі речі, відкривати душу. І не вбачаю особливої цінності в оцінках цієї людини, навіть якщо людина розумніша від мене. Я не хочу ховатися, виходити в офлайн, бо я б хотіла, щоб мені писали мої друзі чи хлопець, або читаю пабліки.
І я не знаходжу нічого кращого ніж відповісти агресивно чи ігнорувати, що зрештою також не найбільш поблажливе ставлення. Іншого разу намагаюся стриматися, але така реакція виривається якось мимовільно, бо немає стримуючого фактору, адже це зазвичай людина не з мого кола спілкування, від якої нічого не залежить. Як сказати "ні" просто, щоб залишитися в мирі з собою. Я не боюсь образити людину, коли цього справді не уникнути. Але якщо я сумніваюся у доцільності такої різкої поведінки, то мене мучить совість. Як пробачати собі, що мусиш відкидати окремих людей?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Як психолог не вважаю себе "експертом з відшивання" ("треба відшити когось ВК") - не моя компетенція. Проте, цитуючи Екзюпері, можу сказати:"Ми відповідальні за тих, кого приручили".
"Налагодити контакт, щоб самоствердитися",
Якщо Ви заводите стосунки (товариські, дружні тощо), щоб самоствердитися, і Вас це влаштовує, то у чому тоді проблема?
"Втиратися в довіру - це такий спорт"
Чи припускаєте Ви, що до Вас, можливо, також хтось втирається у довіру, щоб самоствердитися і вважає це звичайним спортом? Чи до Вас неможливо втертися у довіру? Ви згодні, що навіть "майстрів спорту" колись перевершують нові спортсмени? :)
"Але мені важко сказати "ні" в Інтернеті"
А що Ви думаєте про те, щоб зустрітися із людиною і сказати "ні" наживо?
Дополнение от автора
Звісно таке трапляється і зі мною, цього не можна уникнути. Бувало таке, що і я захоплювалась кимось, а людина, яка спочатку здавалась відкритою, раптом відверталась. Більше того, це майже всі люди, за винятком кількох друзів, що їх можна на пальцях перерахувати. Я довго сходжуся з людьми - багато місяців. Іноді саме це і стає на заваді спілкування, що хтось надто швидко хоче увірватися у життя, це викликає чомусь відразу.
Дополнение от автора
К черту, я просто плохой циничный человек. И все тут.