Де межа між наполегливістю і дурістю?
Питання у мене, можливо, досить типове.
Мені подобається дівчина, яку бачу щодня і я добиваюсь її вже кілька місяців. Я роблю їй подарунки і т.ін.
Вона, хоч і відповідає мені дружньою симпатією, схоже, не бачить в мені кавалера (принаймні, мені так здається). Недавно вона гуляла з іншим.
Я даю уроки гітари її братові, вона моя однокласниця, ми бачиомсь часто, але спілкуємось лише коли ми наодинці, ніби вона соромиться мене.
Можливо, не варто старатись? Якщо їй байдуже, то чи не марні зусилля?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Виктор, есть хороший способ узнать не напрасны ли усилия- это спросить девушку прямо. Это конечно тяжело, вот так взять и сказать прямо, но можно облечь все в шутку "Маша, я тут стараюсь стараюсь, подарки дарю, смотрю страстно и с надеждой, но может не то дарю, не так смотрю, ты мне хоть знак подай если что, а то может я думаю что взгляд мой полон страсти, а ты что у меня тик нервный". Как-то так.
Вы приложили уже столько усилий, что стоит просто завершить процесс и расставить все точки над "и". Чтобы вам самому стало легче и ничего не мучило потом.
Дополнение от автора
Дякую! Схоже, це мудрий варіант.