булимия больше 6 лет, нужна помощь куда обратиться и как вылечиться??
мені 20 років і я вже збилась з рахунку скільки з них живу з цим монстром всередені(( я розумію що життя проходить повз мене поки я проводжу його набиваючи шлунок а потім блюю і так з дня в день, постійно агресивна через це, періодами беру себе в руки займаюсь спортом і їм по графіку скидаю 3- 5 кг і як тільки лишні 200гр повертаються на ваги і я знову все продовжую, замкнуте коло. хочу бути нормальною, контролювати себе, щоб їжа не була на першому місці, відчуваю що шлунок не дякує мені за такі знущання, хлопець не знає як допомогти і мої перепади настрою постійні це не можна витримати(((( загалом, я вже була змирилась що це назавжди, допоможіть як бути благаю
Вопрос от: ; Возраст: 20
консультация психолога
Поглинання їжі допомагає тобі заспокоїтиси і почуватися в небезпеці при нервовому напруженні?
По-перше: потрібно знайти більш безпечні і бажано корисні способи розслабитись. Ні в якому разі не застосовувати алкоголь, наркотичні речовини, психотропні пігулки і.т.д. Спробуй протягом тижня (щодня) помедитувати. Для цьго не потрібно ніяких особливих навиків і зусиль. Просто введи в пошуковику "медитація релаксація", відкрий відео і слідуй вказівкам голосу з екрану.
По-друге: потрібно розвиватись в сфері яка приносить тобі задоволення. Відкрий для себе якесь хоббі. Бажано щоб воно приносило користь очевидну не лише для тебе, а і для твого оточення. Ти одразу відчуєш, як ти піднімаєшся у власних очах, як тебе люблять і цінують. І як наслідок - просто не помітищ, що їжа давно перестала бути культом.
Все написано з власного досвіду - в мені більше 15 років гірший монстр сидів. Вдалось подолати приблизно за 1.5-2 місяці.
І памятай головне: ти сильна жінка, ти майбутня мама, ти підтримка для майбутнього чоловіка. В житті будуть складні ситуації, вирішити які допоможе лише жіноча мудрість. А як ти зможеш, їх вирішувати, якщо ти з власни організмом впоратися не зможеш. Все взаємоповязано. Бери себе в руки - удачі.

психолог онлайн
В мене ваша історія викликає багато почуттів. Багато суму, коли ви говорите про те, що з вами відбувається.
Коли ви говорите, що життя проходить повз вас, в мене виникає аналогія з вашим харчуванням, але я можу помилятися. Тож давайте перевіримо.
Як багато цікавого відбувається довкола вас? Що саме відбувається, на що ви звертаєте увагу і чого б хотіли собі?
Чи є у вас хобі? Одне чи декілька?
Багато у вас обов'язків?
Чи ходите ви на курси? Декілька?
Що у вас з оточенням? У вас багато знайомих, друзів?
Дополнение от автора
дякую, що відповили і за поради з релаксацією. мені допамагає відволіктись і просто переключитись елементарно прибирання чи малювання чи книжка. але сам момент коли вже знаєш шо зараз наїсишся і сама дома і всередині голос "ну ще останній раз і все" і от в цей момент як не схибити і переключитись. як ви вже зрозуміли при оточуюючих я майже не їм.
щодо того, що відбуваєтьсядовгола мене, то так,я навчаюсь на 4 курсі,майже відмінниця, стипендія, київський вуз (все як і хотіла доказати батькам) вони давно розлучені і все дитинство я тільки і старалась для них в своїх успіхах медалі грамоти і т.д.
друзі є (хоча нові знайомства мене не дуже ваблять особливо з дівчатами якщо вони худіші мене (маразм але кажу як є(((, зустрічаюсь з хлопцем вже 4 рік, зараз ходжу на фітнес, ще на англійську збираюсь, концерти,кіно все як в нормальних людей.і все було б добре але от прийняти себе не можу, здається доки не буду худішою, то й не почну жити. і розумію, що треба вибрати чи далі це знущання в погоні за худобою чи вибратись від булімії і вести нормальний спосіб життя
психолог онлайн
А що таке почати жити? У вас є хлопець (як ви оцінюєте стосунки з ним?), у вас є друзі (як з ними?), ви ходите на фітнес, є плани на англійську. Ви ходите на концерти.
А насправді в чому ваш інтерес? Бо якщо у вас це все є, а ви все одно відчуваєте себе "голодною", то чого в не отримуєте?
Що зміниться в вашому житті, якщо ви станете худою?
консультация психолога
Тут все набагато серйозніше. І справа тут не в бажанні наїстися. Це наслідок затяжного стресу. І перебуваєш ти в ньому дуже давно. Так давно, що звикла до цього стану і не помічаєш його. Ти постійно за щось переживаєш. І не написала про це тому, що не пов'язуєш свої страхи з булімією. Я не знаю, що це: невпевеність в майбутньому, неможливість щось комусь довести ітп. Подумай, що тебе тривожить? Потрібно знайти червячка і викорінити його. Якщо не хочеш писати на порталі - пиши на мою особисту електронку.
Дополнение от автора
Ольга, почати жити нормально це не важитись кожен день, не морити себе голодом а потім наіядатись і бігти в туалет, щоб я отримувала задоволення від того що маю, а то виходить булімія і мої переживання за неідельність в мому розумінні фігури нівелює все добре, що є((
коли я стану худішою, і головне не переживатиму кожен день, що знову поправляюсь як я собі уявляю поміняється багато. я почуваю себе впевнено, комфортно!!,активно, весела і добра до людей, бо в мене нема причин злитися і сумувати постійно,як це буває зараз постійні переміни настрою, приступи якоїсь агресії з нічого. місяць тому я поїхала на канікули додому, займалася спортом обмежувала себе,контролювала булімію більш менш і на вагах -4кг. по приїзді всі казали що дуже схудла, і хлопець і друзі.і після цих похвал відчувала себе в 1000разів краще, позитивна і відкрита. але як тільки через тиждень-два повернувся 1кг (а якщо так продовжу то і всі 4 повернуться), що логічно бо я розслабилась і знову переїдала кожен день і йшла блювати((( і зараз я знов інертна і похмура цілими днями з їжою.
Я вже не знаю як знайти ту першопричину 6 років назад.просто не їла тиждень, а потім зривалась і подумала, що можна так позбавлятись від їжі аби тиждень дієти не зіпсувати цим зривом. страхів багато, але більшість з них вже в дорослому віці назбиралось, їх не менше хочу позбутись як і булімії.
консультация психолога
Ylala, привіт.
Тобі про страхи і релаксацію писала не Ольга, а Наташа. Та суть не в цьому. Ми всі намагаємося тобі допомогти. Але на форумі, керуючись загальними фразами - нічого у нас не вийде. Не вийде тому, що ти до кінця не віриш, що тебе справді розуміють. Поради всерйоз ти не сприймаєш, оскільки вважаєш їх занадто простими і несуттєвими.
Я не хочу зараз описувати взаємозвязок нервової системи з усіма іншими органами і процесами в організмі - все одно це не вирішить проблему.
Залиш свою електронку - проведу онлайн консультацію. Це тебе ні до чого не забов'язує. Хіба що відгук напишеш, в залежності від результату.
Дополнение от автора
Ольга питала "А що таке почати жити? і що зміниться як я стану худішою" я і старалась пояснити.дякую
[email protected]
консультация психолога
Перевір почту.