Чому нескладуються стосунки з чоловіками?
Коли знайомлюся з новими людьми(більше маю на увазі чоловіків) і спілкуюся завжди хочу їм сподобатися і постійно щось перебільшую в розповіді про себе стільки багато гарного і хороого розказую.Проходить час ми спілкуємось на різні теми розмовляємо,вже і деколи про особисте.І потім це все переходить в те,що я починаю можна сказати "плакати в жилетку" як мені важко як мені погано жити,в мене погані стосунки з батьком(батько пє,постійні сварки вдома) і незавжди добрі з мамою(вона завжди перечить своїм словам,скаже наприклад що все мені надоїло я завтра візьму і заставлю переписати будинок на мене,а коли настане той день зробить вигляд шо нічого не казала,а мене це виводить із себе) і кому я потрібна і все таке.І після цього цікавість людини до мене проходить.І так завжди.Чому це відбувається зі мною?Таке відчуття деколи,що я немаю правильного поняття про сімю і відносини в ній.Я добре знаю як сваритись,не показувати своїх почуттів,не розказувати нічого батькам вони і так незрозуміють,або боятись розказати.
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Доброго дня, neznakomka.
Викликати жаль в людей при спілкуванні, а також "прикрашати" себе аж до рівня "брехати" нікому не принесе щирого спілкування. Тому ваші знайомства з чоловіками і виходять недовготривалими.
У Вас складна сімейна ситуація. Благо. Ви це розумієте і оцінюєте тверезо. Але, думаю, що розказувати чоловікові відразу, яка Ви нещасна ніяк не додає інтересу до Вас. Спілкуйтесь з подружкою, наприклад, щоб знизити емоційну напруженість. Або зверніться до психолога, щоб глибше дослідити причини теперішньої поведінки.
Раджу подумати також про самостійне життя. Зникне причина жалів про батьків і відчуєте, як Ви можете управляти своїм життям вцілому.
Всього найкращого Вам.
Дополнение от автора
Потрібно якось відпустити цю ситуацію, я розумію.
Але, судячи з того, що відбувалося раніше в моєму житті, я схильна до емоційної залежності від чоловіків. Навіть не тільки емоційна, це всепоглинаюча залежність.
Брак чоловічої енергії, опори, захисту з дитинства і до цього дня. І при цьому недовіру до чоловіків, до більшості з них взагалі огиду. Ось такий психоз. Чи можливо при такому розкладі знайти жіноче щастя - не знаю.
Мені просто потрібен хтось, здатний і бажає мені допомогти ...але коштів немаю

психолог онлайн
ЗДравствуйте Незнайомка. Ви дуже хорошо написали що Ви вмієте: "добре знаю як сваритись,не показувати своїх почуттів,не розказувати нічого батькам "
Ви вже добре бачите по якій траекторії рухаєтесь: Ви ідеальна-Ви найнещасніща на світі - втішайте мене, спасіть мене. А їм, цим хлопцям, в 20-25 нікого спасати не хочеться. В них і своїх проблем з горою, в тому числі в сім'ї, особливо зараз. Їм хочется приємно проводити час. Принаймні, Незнайомко, на перших зустрічах. Та й надалі, якщо все що Ви говорите - це нарікання на сім'ю, то самі зрозумійте - Ви б такого хотіли? У мене просто таке враження що все що Ви можете насправді розказати - це негаразди у своїй сім'ї. А що можна розказати помимо цього? може щось з навчання? може якісь смішні епізоди з дитинства. Спробуйте знаходити ще якісь теми для розмов, для думок. Не може ж життя з одних сварок складатись, а якщо це так - з цим треба щось робити. Якісь друзі, якісь справи, рукоділля, спорт.
Розумієте, життя таке, що навряд чи Вас хтось буде спасати. Як кажуть "спасение утопающего дело рук самого утопающего".
І от коли хлопець в свої там 22 бачить що Ви хочете щоб він Вас спасав, він лякається. Бо спасти це що значить - якщо Вас тероризує Ваша сім'я, то спасти це забрати Вас до себе, одружитись. А в 22 не всі до цього готові.
Якщо хочете звернутись до психолога безкоштовно - спробуйте у своєму місті знайти соціальну службу, там має бути психолог.