"холодне ставлення" моєї дівчини
Доброго дня! Я хочу попросити пораду. Маю дівчину. Їй майже 18 років. Зустрічаємось 1,5 року.Я ніяк не можу зрозуміти що з нею відбувається. Коли ми тільки почали зустрічатися, все було чудово: поцілунки, гарні вечори і тд. Протягом всього часу наші відносини не були ідеальними: сварки, непорозуміння, 2 рази на межі розлуки. За весь цей час вона дуже сильно помінялася і неможу зрозуміти в яку сторону.
Її відношення до мене стало якимось черствим,холодним, хоча вона щиро говорить що любить мене,але не часто. В неї зникла ця жіночність, ніжність до мене. Поцілунки,обійми,гарні слова - це все моя ініціатива, лише інколи говорить щоб я її обійняв. При телефонній розмові, дуже рідко питає як у мене справи,і то не багато випитується; завжди розказує про свої проблеми, інколи просить поради,і як завжди про шопінг.
Вона не любить цілуватися, особливо на людях, говорить що заїди можуть утворитися, хоча раніше(в перших місяцях зустрічання) все було нормально, поцілунки і обійми - це була її ініціатива.
Вона більшість свого часу стала проводити вдома, постійно скаржиться на різні болі і тд. Я не така людина що буде сидіти дома, я люблю прогулянки, свіже повітря. Інколи ми виходимо гуляти,(так як я зараз навчаюся в іншому місті, ми бачимося 1 раз в місяць), вона полюбляє понити що їй холодно, або тушнить і тд.
Любить дорогі подарунки, хоча вдячності з її сторони не бачу. Звучить одне "дякую,мені дуже подобається" і все. Немає в ній тої "жіночої вдячності".Раніше була, зараз-немає.
Не можу сказати що нелюбить мене, оскільки багато разів на спільне майбутнє натякала, зі своїми батьками познайомила.
Недавно приїжджала до мене в гості( доречі це було її рішення приїхати).Її відношення до мене не змінилося, таке ж холодне: цілими днями дивись фільми ,трішки погуляли. Коли я повертав голову і дивився на неї,говорив що хочу налюбуватись нею,вона повертала мені голову рукою і говорила щоб я уважніше фільм дивився.
8 березня зранку зробив їй сюрприз: приніс піднос з шоколадкою ,чаєм і квітами ,привітав її зі святом, вона у відповідь одне : "дякую",я нахилився щоб поцілувати-вона ухилилася і сказала що нам обоєм треба почистити зуби але аж після моїх слів: "не хочеш щоб поцілував,тобі роби що хочеш" вона нахилилась і поцілувала.
Як мені бути? Підскажіть що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Вы начали рано,сколько ей было,16? Это такой еще детский возраст. Сейчас она взрослеет и меняется, ребенок уходит, его сменяет молодая девушка. И вы начинаете видеть то, что будет только усиливаться с годами. Вы не можете поменять человека, но вы можете выбирать человека. Наблюдайте, проверяйте подходит ли вам то, что вы видите.
психолог онлайн
Здравствуйте Назар.
Вы запитали що Вам робити. Але не написали для чого. Тому відповідати складно. Явно Вас така ситуація коли про Ваші справи не питають і не цілують Вас не влаштовує. Ви описуєте себе з хорошого боку звичайно, але звертаю увагу - з Вашого повідомлення видно що з дівчиною Ви відкрито на цю тему не говорили. Чому? І чи це насправді Вам потрібно?
Ви також не написали про свої почуття до неї. Які вони?
Вона не цікавиться Вашими справами. А Ви її справами цікавитесь щиро?
Я Вам рекомендувала б подивитись фільм "Форест Гамп", можливо знайдете там якісь відповіді чи нові питання для себе.