Панічні атаки
Добрий день!Я називаюсь Паша, 2 місяці тому у мене стався перший приступ паніки, точніше страх і тривога і пару фобій.Я почав приймати методи боротьби з тривогою і страхом 2 тижні, і мені справді стало ліпше. Але у мене упала віра що я подолаю її, у мене почалась можна сказати на пів депресія- немає підтримки і віри що це пройде.Все навколо стало негативним, не радісним і так далі.Будь ласка поможіть, що треба зробити щоб повернути віру у перемогу над панічними атаками?
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Добрий день Паша.Ти почав робити техніки боротьби з тривогою і побачив, що тобі стає ліпше. Тобто ти побачив, що тривогу можна подолати.Дій далі. Важливо фіксувати силу тривоги на початку та після того, як наприклад зробив фізичні, або дихальні вправи. Фіксувати можна від 0 до 100, де 100 це найбільша тривога, яку ти взагалі колись відчував. Можна побудувати графіки з фіксацією сили тривоги в часі.Це важливо робити для того, щоб наочно бачити результати твоєї "боротьби" з тривогою, а також для подальшого аналізу. З графіка можна побачити як швидко тривога знижується і що робити далі, наприклад подовжити час вправи, або взагалі змінити вправу. Вір, тривогу та страхи можна здолати і на це є багато доказових прикладів.
Щоб здолати свої страхи та "напівдепресію" включай Паша свою "пошукову активність". Шукай що тобі приносить радість, задоволення, займайся спортом та мистецтвами, роби людям добро і все у тебе буде добре. Щасти.
Дополнение от автора
Дякую за пораду!!!