"Страх перед чимось"
Добрий день, мене звати Андрій і мені 15 років. В мене виникає якійсь страх та невпевненість в собі коли я відповідаю перед класом (в школі), особливо коли виходжу до дошки, виходжу на клас, читаю на весь клас , читаю по англійському і майже завжди.(При цьому в мене пітніють сильно руки та трясуться на класі трясуться ноги і стояти дуже незручно "стаю теплим))"- чи кров в голову іде), ну одним словом не так як завжди і це дуже не зручно і я не можу зосередити увагу навіть на найпростішому(((( ) Я не знаю. що я можу зробити щоб пройшов мій страх(( З ним я просто не можу нормально розвиватись. Вивчивши матеріал я не можу його розповісти , навіть знаючи його дуже-дуже добре я просто його забуваю , уваги не стає . І я стаю "повним дурнем" - хоча я розумний і досить добре . такий страх в мене не тільки в школі . Я ходжу на додаткові заняття і там також в мене страх. Я не можу відповісти чітко та допускаю дуже багато помилок на що мені кажуть що я нічого не вчу(((Також він виникає в дурних зовсім ситуаціях(( наприклад я грав в шашки і придумавши тактику і чекавши її реалізацію в мене почали жах як трястись руки((( хотілось просто вийти і я все забув що хтів зробити(( (це просто жах шахи це ж не якась там життєво важлива подія це просто розвага і тут таке). В школі перейшовши в новий клас я відчуваю що я ну просто там не потрібен. Що мене було в ньому, що немає, нічого не зміниться. Таке враження що я нікому не потрібен( І мене просто використовують( Я новими людьми ну мою думку я не боюсь розмовляти . Я зможу підійти і запитати щось , або поговорити . Я активний , веселий, добрий і таким хочу бути завжди . Ну в класі я зовсім інший . І коли починається цей страх то капець ) Я просто не схожий на себе . В мене я два кращих друга . З якими я вільно спілкуюсь .
також, як приклад можна привести в спорті . граючи з більш критими хлопцями в мене теж з
Вопрос от: ; Возраст: 15
Дополнение от автора
а
Дополнение от автора
.Там здається не додрукувалось з'являється ця невпевненість страх перед чимось і я починаю дуже погано грати і не можу сказати нічого точно і внятно. Дуже хочу щоб хтось мені допоміг .Розповісти це батькам я не можу . Я тоді стану дивитись на них по іншому і мож стану себе почувати безпорадним . І вони мене не зрозуміють і не допоможуть( Піти по психолога я також не можу . адже про це дізнаються батьки і потрібно брати в них кошти) Ну і мені якось не зручно( Допоможіть мені , хоча-би порадами . И тим що в мене таке . що мені можна робити щоб це зникло . Можливо якісь вправи . Завдання . Дякую за розуміння.

психолог онлайн
Привіт, в школах повинен бути безкоштовний психолог, і, якщо тобі більше 14 чи 16 (не пам"ятаю), то дозвіл батьків на роботу з психологом не потрібен. Окрім того, безкоштовний психолог може бути при соціальних службах чи благодійних організаціях, також є телефон довіри безкоштовний.Щоб порадити тобі якісь вправи для зняття страху важливо розуміти чого ти боїшся, що стоїть за твоїм страхом. Що ти очікуєш від вчителя та одноклассників, коли виступаєш перед ними, якої реакції тобі хочеться отримати. Ну і банальна, але досить дієва порада - це уявити всіх перед ким, ти виступаєш в якомусь безглуздому чи смішному стані (голими, замурзаними, переляканими, будь-який варіант). Ну, і ти можеш спершу тренуватись перед зекралом, чи перед батьками, чи перед друзями. Перед кимось, кому ти довіряєш, щоб напрацьовувати свою впевненість у собі.
психолог онлайн
Добрий день Андрій. У тебе тривожний розлад, так звана соціальна тривожність (або фобія). На жаль сама собою ця тривожність може і не зникнути. Для того, щоб пояснити що з тобою відбувається потрібно не одну годину пояснень.
Суть позбавлення від тривожного розладу в тому, щоб робити те, що саме і викликає цю тривогу. Але потрібно знати як це робити. Звісно це краще робити під наглядом психотерапевта, або психолога, який знає як позбавляти тривожних розладів.
Можливо можна позбутися цієї тривоги і самостійно, але для цього потрібно мати велику силу волі, велику наполегливість, терпіння і багато часу.
На мій погляд тобі потрібно звернутися до шкільного психолога (він працює безкоштовно). Якщо ти не хочеш, щоб про це знали батьки, то вони не будуть знати - у психологів є так званий принцип конфідеційності. Щасти.
Дополнение от автора
Ця проблема уже в мене майже 1 рік( Я не знаю чи зможу вільно з ним спілкуватись( Ти паче в мене якась думка що про це знатиме вся школа, клас, друзі і якось не зручно . Але змінитись хочу, бо так далі продовжувати не можна. І чомусь мені здається що в кабінеті у психолога сидить 2 людини . Я ж не можу зайти і сказати що мені потрібна допомога. І як я потім буду дивитись в очі психологу( Мені буде не комфортно.А робити те що викликає фобію я намагався , але це виходить досить погано ( 1,2 рази спробуєш а потім хочеш взагалі зникнути зі школи( А так велике дякую вам за допомогу, хоч хтось не байдужий. Успіхів вам)
Дополнение от автора
І дякую за швидку відповідь.
Дополнение от автора
Звернувшись до психолога я кардинально зміню життя. Варто це робити? Не завдасть це мені інших проблем? Більш складніших чим які в мене є . дякую за відповідь.
психолог онлайн
Насправді кординально змінитися не так просто і не так легко. Для того щоб змінитися необхідно багато часу і багато зусиль.
Вчись керувати своїм життям, вирішвуй проблеми, коли вони з"являються, не стидайся просити про допомогу.