не хочу жити зі свекрухою
Доброго дня. Моя проблема полягає в тому,що я не хочу жити зі свекрухою. Зустрічаються з хлопцем майже 2 роки, кохаю його, йому 31, мені 29...Він жив з батьками. Почали думати жити окремо, хотіли придбати житло, але нещодавно помер його батько і тепер його мати каже,щоб я переїзджала до них жити. Сама вона хворіє, але по господарству все робить (їй вирізали щитовидну залозу пару років назад). Але вона завжди каже,що в неї слабке здоров"я. І взагалі вона не любе перебувати сама. В цій ситуації я не знаю,що робити. Мені звісно хочеться мати свій дім, бути там хазяйкою, ніколи в житті не хотіла жити з батьками, тим паче з його. Але мій хлопець навряд чи її залише саму, а вона ніколи його не відпуститть. Навіть раніше, коли він казав,що хоче окремо знімати квартиру, вона дуже негативно реагувала, плакала. Вона каже, що ось ваш дім, він буде вам, а мені не довго залишилось...і т.п.. Порадьте мені будь ласка, що робити, адже жити з нею я не хочу, чи можна якось з нею домовитися і вмовити свого коханого?!!! Дякую!!!
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
А вы вообще с парнем о будущем говорили? Его мама говорит вам "переезжай", а в качестве кого?
психолог онлайн
Доброго дня. Ваші роздуми та сумніви щодо переїзду до невістки дуже зворушливі, по всьому видно, що Ви не хочете ображати її почуттів. Але ж Ви самі добре відчуваєте, чого хочете, а чого - ні. Сумісне життя, що починається з насильства над собою навряд чи здатне протриматись довго. Усвідомте, що це є Ваше життя, Ви вільні його будувати найкомфортнішим саме для себе чином. І Ваш хлопець має мати суміжні погляди на життя. Залишати батьків - це, дійсно, сумно, але сепарація - необхідний крок до власного життя. Найкраще буде для свекрухи - навчитись самостійно вдовольняти свої потреби у комунікації. Це можуть бути подруги, інші родичі, домашні тварини, хоббі, що завгодно. А для Вас на першому плані мають бути свої потреби, мрії та побажання. Прислуховуйтесь до себе та обов'язково знайдете свій шлях. Бажаю удачі!
Дополнение от автора
Анно,дуже дякую Вам за відповідь!
Дополнение от автора
Олено, свекруха має на увазі одружитися і переїхати до них. З хлопцем балакали про майбутнє: і про одруження і проживання разом... Після смерті його батька він казав, що ж тепер робити, а я відповіла,що пройде час і ми вирішим.... Я не знаю як правильно йому сказати, що не хочу там жити і як не показатися мегерою, яка хоче залишити одну його хвору матір....
психолог онлайн
Сказать вы можете прямо, что хотите жить отдельно, ничего в этом такого экстраординарного нет. Это даже хорошо, что у вас ДО брака возник конфликт интересов-насколько вы имеете право хотеть жить отдельно, настолько же он имеет право хотеть жить с мамой.
И то как вы оба решите этот конфликт будет хорошим маркером отношений.
Просто надо для себя решить, на что вы готовы, а на что нет. Например парень говорит четко "маму не оставлю", что дальше? Вы готовы поменять свое решение или вы готовы расстаться с парнем?