як відновити стосунки з чоловіком?
Доброго вечора! Я вже зовсім знайшла в глухий кут... в мене двоє дітей 4 та 1 рочки... але я ніяк не можу порозумітися з своїм чоловіком. В перші роки спільного життя до появи нашої доці ми весь час проводили разом, він старався приділити мені максимум своєї уваги. Коли появилась перша дитина він абсолютно мені не допомагав, таке враження що я випала з його життя... якщо якась забава, він їхав швидше, а я приїжала коли дитину поклала спати... а коли появився малий то стало ще гірше... він не хотів другої дитини, а я просто не могла взяти гріх на душу і зробити аборт. Він був присутній на родах, був дуже щасливий що хлопчик. Але десь за місяць часу йому все надоїло... на сьогоднішній день молодшому рік, а чоловік мені кожен день їсть нерви.
До дому приходить пізно, дітьми практично не цікавиться, а мною так взагалі... я ж вдома стараюся їсти приготовити, прибрати, попрати, попрасувати та ще й дітей бавити, а він мені сидиш вдома нічого не робиш... і постійно мені торочить що він змучений, йому треба відпочити, а відпочити це значить поїхати на рибалку до колєгів... а діти хочуть тата і мені потрібен чоловік. Почав мені брихати, я йому дзвоню питають ти де? А він мені: на роботі, а як виявилося він був в знайомого. А я ненавиджу брехні, він абсолютно не ділиться своїми проблемами, таке враження що він сам по собі
Коли я йому говорю що мене не влаштовує в наших стосунках, він все переводить в скандал, і робить з мене винувату.
Я не можу вернути ту гармонію яка була... я йому тепер не вірою, після його видумок, а він мені не довіряє, якщо не хоче ділитися проблемами.
Він каже що вся причина в мені, що я помінялася. Так я помінялася, стала сімейною, для мене сім'я на першому місці, а в нього задоволення свого его.
З того що він казав, ідеальною я б мала бути такою: збирається на рибалку: я удочки поскладала, їсть наробила його позбирала і відправила. Він іде з друзями кудись: його приоділа, мешти начистила і його відправила.
Я вже не знаю як йому пояснити що я і діти потребуємо його уваги...
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня. Описана Вами проблема викликає співчуття та деяку злість на чоловіка. Складається враження, що у Вас не дві дитини, а три. Ніби чоловік ще не виріс, не дозрів до того, аби мати сім'ю. В його інтересах зовсім інше. І силком його змусити змінитись точно не вийде. Можливо також, що чоловік ревнує Вас до дітей, страшиться змінитись, покинути звичний спосіб життя, своїх друзів та інтереси. Спробуйте поговорити з чоловіком чесно та відкрито. Спитайте його, як він ставиться до Вас та дітей, чого йому не вистачає для щастя, яким би хотів бачити своє життя. Намагайтесь підтримати його і при цьому пояснити, що діти та сім'я не роблять з нього когось іншого, він може залишатись собою, мати звичне коло друзів, і при цьому мати ще й сім'ю, як джерело радощів та тепла. Варто лише трохи взяти на себе відповідальності. Спробуйте показати йому на прикладі інших чоловіків, які піклуються про свою родину і при цьому не втрачають власної особистості, що це можливо. Головне - спробуйте визначити, що саме його страшить у сімейних відносинах і, можливо, Вам вдастся розвіяти його страхи. Додатковою причиною для такої поведінки може бути негативний сімейний сценарій - спробуйте дізнатись, як його батько з ним поводився, якими були відносини в сім'ї. Можливо попросити батьків його підтримати. Головне - робіть все не з позиції агресії, а з бажанням допомогти. Впевнена, є способи врятувати вашу сім'ю, налагодити відносини і стати щасливою родиною. Бажаю удачі!
психолог онлайн
А сколько ему лет и из какой он семьи? Есть у него братья-сестры?
психолог онлайн
Объяснить можно лишь человеку, который готов и хочет слушать другого. Ваш муж не был готов ранее и тем более не хочет этого теперь.
Так что шансов что-либо изменить нет.
Дополнение от автора
Чоловіку 32 роки, він з повноцінної сім'ї, зростав в теплі і любові, оскільки батьки його довго чекали, а коли вже був підлітком мама його взяла в жосткі рамки, щоб не потрапив в погану компанію. В нього є молодший брат, з ним в нього хороші стосунки. Ми вже не одноразово спілкувались на рахунок цієї проблеми, але він постійно говорить, що в всьому винна я, бо я відмовилась робити аборт, тепер він мусить багато працювати, щоб утримувати сім'ю, а насправді працює як і працював і заробляє те ж саме...
Я не знаю що на нього впливає... Ми на вихідні їздили всі разом відпочивати і він показав себе з прекрасної сторони. І з дітьми бавився і мені увагу приділяв... в понеділок пішов на роботу, ввечері вже щось йому не так, не так сказала, не так зробила...
Я ж до нього з душою, з усім теплом...
Почуваю себе якоюсь ненормальною, ніби вже все налагодилось а тут на тобі.
психолог онлайн
Перепиской проблему не решить.
Потому что мы не слышим другую сторону - Вашего мужа.
Поможет поход на семейную консультацию к психологу. Обоих.