Допоможіть мені!!!!!!
Доброго дня, мене звати Олена і у мене дуже серйозна проблема....вже шість місяців я не можу справитися з харчовою залежністю самостійно...всі спроби, які я робила просто марні...ще в січні моя вага була 55, а зараз вже 65 і за це я себе просто ненавиджу.....мабуть всі мої проблеми через те, що я заїдаю все: стреси і почуття, про які ніхто зовсім не знає....мені 17 і мені здається, що моє життя повністю перетворилося в пекло....мені дуже соромно, що я стала жирною і тепер мої улюблені речі на мене просто не налазять.....якщо чесно я не маю такого друга якому б усе розповіла, якому довірила всі секрети і з ким би поділилася радістю....навіть мама, вона мене зовсім не розуміє, іноді мені здається, що ми живемо зовсім у інших світах....мені дуже не вистачає любові, ніжності і спілкування, мабуть через це я і не контролюю своє харчування....кожен день хочу почати нове життя....правильно харчуватися, займатися спортом, але після того як піду вранці потренеруюся приходжу і їм не контрольовано...вже читала різні статті, намагалася сідати на дієти, але у мене нічого не виходить....я розумію, що мені дуже потрібен психолог, але, нажаль, у мене не має такої можливості звернутися до нього....тому я звертаюся до вас,.....допоможіть мені, я вас благаю, будь ласка, допоможіть почати нове життя!!!!!!!!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня Оленко!
Хочу відзначити те, що це нормально коли ти шукаєш можливість з кимось поділитись своїми переживаннями, тому варто переглянути свій круг друзів і постаратись відшукати співрозмовника який,необов'язково дасть пораду, а просто вислухає,відчувати підтримку дуже важливо.
Дуже добре те,що ти займаєшся спортом, а отже результати не забаряться, а коли тобі знову захочеться поїсти то нехай це буде продукт легкий і корисний.
Знайди справу до душі, яка буде приносити позитивні емоції, та відволікати від нав'язливих думок, внесе у твоє життя щось нове, цікаве та захоплююче,
Вірю у тебе все получеться
консультация психолога
Здравствуйте , Елена!
Лишний вес-это защита. Психологическая защита , даже перестав есть вы будете страдать лишним весом , пока не осознаете саму причину беспокойства. А беспокойство есть . Нужно вам его помочь найти , пережить и жить дальше, иначе загубите свою единственную прекрасную жизнь! Пишите на имейл пообщаемся бесплатно !
психолог онлайн
Здрастуйте!
І все ж таки я б порадила Вам звернутися до психолога. Тим паче ви самі це розумієте та відчуваєте. Якщо справа в грошах, я не думаю, що вони можуть стати перепоною. Звертайтеся і Успіхів Вам!