Хлопці
Мені 19, на даний момент біля мене крутиться багато хлопців, я спілку.сь з ними в соціальних мережах, всі пропонують іти гуляти...містечко моє неевелике, одні про одних знають, якщо подумати логічно, якщо я буду гуляти кожен день з іншим, то подумають, вибачте, не те, що, про мене як про людину. А так як я людина дуже ранма, мені буде зовсім не комфортно....але водночас треба спілкуватись, гуляти вживу, бо як знайти хлопця...але я боюсь, яякщо напркилад я буду більше спілкуватись з однм, зустрічатись, не сподобається мені, а інших вже не буде...а я ще взагалі маю страх будувати стосунки, для мене це дуже все серйозно...підскажіть як правильно вчинити, можливо якісь поради у спілкуванні дасьте мені!!!!З нетерпінням секаю вілповілі...
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Валентина Юрьевна Гайденко
Потрібно зустрічатися одразу з трьома хлопцями. Дозволити їм упадати за Вами, запрошувати на побачення, конкурувати. І ніяких фізичних контактів. І так, щоб вони знали один про одного. Все відкрито, прозоро, чесно. Ви собі обираєте чоловіка. Маєте право. Розподіляйте час, щоб Вам вистачало його на всіх. Якщо хлопець єдиний, дівчина може прив'язатися до нього, піти на фізичний контакт і вже не матиме вибору. Якщо хлопців двоє, Вони ймовірно будуть весь час з'ясовувати стосунки. Якщо троє, є певний баланс. Ви вільно обираєте, з ким жити, не втрачаєте голову і не закохуєтесь.
психолог онлайн
Доброго дня. Для мене у Вашому повідомленні важливими стали два пункти:
1) те, що про вас подумають, якщо ви будете гуляти з різними хлопцями;
2) страх зробити невірний вибір: "я боюсь, яякщо напркилад я буду більше спілкуватись з однм, зустрічатись, не сподобається мені, а інших вже не буде".
Тобто, з одного боку Ви хочете зробити дійсно вірний та остаточний вибір, але шлях як його зробити - ніби закриваєте для себе, через соціальні оцінки.
Тому одразу виникає питання - як загалі ви здійснюєте вибір в своєму житті? На що спираєтесь - як розумієте, що "так, ось воно, те, що треба". Поспостергайте за собою, виявіть у себе цей механізм прийняття рішення і потім перенесіть його на хлопців. Вибір може стати очевидним.
Аби обрати собі хлопця - ви маєте відчути це, він має вам подобатись більше за інших - це не змагання і не конкурс. Якби у вас було десятеро залицяльників - ви б і з 10ма ходили на побачення? Я більш ніж впевнена, що або жоден з тих трьох Вам не подобається настільки сильно, або ж подобається, але обрати його остаточно Ви боїтесь, тому що існує страх зробити помилку. І оцей страх - це вже окреме питання. Тому що всі ми робимо помилки, і маємо собі дозволити це право. А от чого Ви не можете собі дозволити зробити помилку - це тема для терапії.
В будь-якому випадку бажаю Вам слідувати за своїми почуттями і робити те, що приносить радість! Успіхів!
консультация психолога
Здравствуйте!
Мне нравится азарт в стиле Татьяны, но вряд ли это подойдет девушке, задавшей вопрос.