Вже кілька років сняться жахливі кошмари. Що робити?
Добрий день!
Уже приблизно 3-4 роки хоча б раз на тиждень сняться подібні сни. Завжди суть цих снів така. Я в себе в будинку, приходять грабіжники, або якісь інші не хороші люди і хочуть мене вбити. Я завжди в сні тікаю, ховаюсь і таке інше. Майже ніколи у сні немає реальних знайомих мені людей. Тобто я не намагаюсь звернутись за допомогою до батьків чи знайомих, а лише тікаю і ховаюсь.
Сон найчастіше закінчується на тому, що ще трохи і мене знайдуть і б'ють.
Рік тому я поступила в університет. Живу далеко від дому, і думала що це нарешті закінчиться, але навіть там, мені весь час снились такі сни.
В мене вже не має сил. Я весь час просинаюсь з таким страхом.
Я вже боюсь лягати спати.
Я так розумію, що в мене є якийсь підсвідомий страх, але не знаю що робити, як його позбутись. В мене багато друзів, чудові відносини з батьками. Не розумію звідки це могло взятись, а отже не знаю як з цим боротись.
Я думаю причину знайти мені не вдасться.
Ще можу додати, що з 8-9 років я весь час сама вдома, батьки на роботі, а я приходила з школи і була сама. Але я не думаю що це може бути причиною, бо мені подобалось бути самій в дома. Інколи страшно була, коли гавкала собака, чи пізно ввечері, але це бувало рідко.
Інколи мені здається, що це почалось після перегляду фільму "Сам у дома", бо наскільки пам'ятаю мене дуже вразив цей фільм, так як я завжди була сама у дома, тобто мені була близька ця історія .Але це смішно, так що не думаю, що це може бути пов'язано.
Так як причину знайти мені навряд вийде. Хотілось би дізнатись як цього позбутись.
Порадьте щось будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Наталья Николаевна Алексеенко Струкова
Доброго дня, Аня.
Мені особисто дуже подобається робота зі снами у ключі гештальт-терапії. Де сон розглядається не як щось чужорідне і містичне, що втручається у мій світ зовні і над чим я не маю влади, а сон - це повністю я, мої відторгнуті чи поки неусвідомлені частини особистості, потреби та переживання. Отже відповідно кожен образ з нічного жахіття - це також я. Коли діткам сняться страшні сни - радять зробити маску самого жахливого і лякаючого героя і тимчасово перевтілившись у його роль, побігати, полякати, прожити і провідчувати цю роль, цим самим побачити, а можливо інтегрувати часто неусвідомлену потребу у агресивності, силі, владі над іншим. Ту потребу, яку я забороняю собі,тому що не прийнято у соціумі, сім"ї тощо, але яка нікуди не дівається і передає вітання зі наших снів.
Тому хочеться запитати, як у вашому житті складається з усіма тими якостями, якими наділені негативні герої снів? Що у вас з проявом здорової агресії, яка проявляється у здатності при потребі захищати себе, відчувати свої психологічні кордони, заявляти про себе світу, а також активно рухатись до своїх мрій, людей, стосунків і усього привабливого у житті?
психолог онлайн
Цілком згодна з колегою, Ваша підсвідомість таким чином звертає Вашу увагу на теми, почуття, які потребують пропрацювання, І я помічаю, що Ви вже почали, наповнюючи це питання увагою, міркуванням, бажанням допомогти собі...
Я раджу Вам звернутись до психотерапевта, це потрібно Вашій психіці. Якщо Ви в Києві, то я можу Вам в цьому допомогти, а якщо ні, то порадити ефективного професіонала у Вашому місті.
Бажаю успіху!