Гравідофобія ???
Доброго дня!
Прошу допомоги, бо немає більше сил просто терпіти те, що відбувається в голові!
панічно боюсь завагітніти, при тому, що причин немає, адже використовую достатню кількість контрацепції.....
Весь час п"ю заспокійливе, вночі не сплю, а якщо засинаю, то сняться вагітні жінки і тести на вагітність... Коли на вулиці бачу вагітну жінку, то відразу кидає в холодний піт, так ніби це знак якийсь, "свише"... У мене постійний сексуальний партнер, ми одне одного любимо, але доходить до того, що я порсто відмовляюсь від сексу через страх, і взагалі думала вже повністю відмовитись від сексу... Це може дуже скоро внести дисбаланс в наші стосунки, чого мені б дуже не хотілось....
На фоні постійного стресу в мене розвинулись проблеми із системою травлення та нервами.
Підкажіть, що з цим робити? Я молода жінка, і не хочу щоб такі проблеми стали на заваді ні мені, і моїм стосункам із чоловіком, я боюсь якби це не стало проблемою пізніше, коли захочеться мати дітей... Я не можу жити в постійному стресі, думаючи тільки про те, а чи не вагітна я, вишукуючи живіт і впадаючи в депресії.
Допоможіть...........
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Это могут быть два варианта. Или Вы отказываетесь от женской функции в семье. Или кто-то в Вашем роду очень пострадал от беременности. Напишите подробней.
Дополнение от автора
Ніхто в родині не страждав ні від вагітності, ні від пологів... Та і від жіночої функції я не відмовляюсь, оскільки дуже хочу в майбутньому стати мамою...
Можливо ось що: в родині у мене дуже строго ставляться до ранньої вагітності, одна частина сім"ї дуже консервативна і старомодна, тому мені єдине про що мене з дитинства застрігали - це ні в якому разі не завагітніти "раніше ніж треба". На цьому завжди акцентувалась увага. Можливо через це проблеми....
консультация психолога
На прием к психологу сходить обязательно быстрее всего что страх связан с родительскими упреками или упреками близкого человека (...принесеш в пелені я тебе і знати не хочу..., або ...залишишся з дитиною поза шлюбом сама...) часто такое влияние родителей связано с пережитыми личными проблемами, такой же страх наблюдается после ранних абортов и связан с травматическим, психологическим шоком. Но никто в открытую не говорит о том, что еще большая проблема при нынешней экологии и возростании стрэсового напряжения в обществе это проблема "завагітніти". Употребление контрацептивов (таблетированые, капсулированые, свечевые формы) очень негативно сказывается на женском здоровье, приводит к гормональным изменениям и может обострять неврозы. Поэтому УВАЖАЕМАЯ olho НЕ СТОИТ БОЯТСЯ БЕРЕМЕННОСТИ К НЕЙ НУЖНО ГОТОВИТСЯ латексные контрацептивы и спускание спремы мужчиной вне вагины, гигиена и подсчет женщиной безопасных дней (если вы не знаете как сходите на консультацию к врачу - гинекологу и не бойтесь здоровье дороже)все это дает позитивные результаты (Сперматозоид активен в открытой среде в течении 25 минут, при неопасных днях в вагине в течении 15 минут. Для того чтобы забеременеть во время овуляции при половом контакте необходимо не менее 3 МЛН. едениц сперматозоидов). Но главное знайте БЕРЕМЕННОСТЬ ЭТО РАДОСТЬ общения мамы с ребенком это период познания НАИБОЛЬШЕГО ТАИНСТВА В ПРИРОДЕ а если вы с Вашим молодым человеком любите друг друга и полностью уверенны друг в друге то к Вашей беременности Вам нужно готовится совмесно строя полноценную семью. ЗДОРОВЬЯ ВАМ И УДАЧИ!!!
Дополнение от автора
Спасибі за Вашу пораду і підтримку!!
психолог онлайн
Доброго дня ! У мене питання, у якому віці була Ваша мама коли народила Вас? 21 рік повноліття навіть за кордоном, найсприятливіший час для вагітності вже почався. Подивіться на себе у дзеркало і дозвольте собі це! Ще раз повторюю, що 21 рік це не рання вагітність, той період з 13 до 18 Ви з успіхом пройшли. Відпустіть ці думки, побачите , як одразу стане краще. З практики видно. Що людина сама притягує до себе свої страхи. Прийміть можливість материнства, як дар природи. «Раніше ніж треба» це до якого часу? Ваш страх він який? як його можна описати?, так, щоб я зрозумів, чого конкретно ви боїтесь: процесу вагітності, родів, родичів та в чому це виражається (що бачите, відчуваєте, можливо з являються якісь звуки . Зробіть таку річ, «прийміть зручну позу, розслабтесь, сконцентруйте свою увагу на зовнішньому предметі ( старайтесь приблизно 10- 15 хвилин не про, що не думати), потім пригадайте приємне місце, можливо був відпочинок, а потім уявіть собі як бавитесь зі своєю дитиною в тому місці де вам було гарно (детально), після, якби повертаючись назад у спогадах подивіться на себе вагітну цією дитиною (надягніть цей образ на себе) і останнє подивіться на той чудовий момент зачаття прекрасної дитини після цього поверніться у свої реальні спогади того місця де був приємний відпочинок»
психолог онлайн
Доброго вечора, olho!
Дійсно,не може людина постійно жити в стані стресу. Й Ви вже вказуєте на наслідки цього на соматичному рівні - проблеми із системою травлення та нервами. Що ж є таким, чого Ви не можете перетравити?
Страх вагітності є одним з поширених та відомих жіночих страхів. А наші справжні страхи "люблять" ховатися за щось відоме.Тільки вони це відоме доводять до наднормальних розмірів.
Якщо Ви знайшли в собі сили звернутися за допомогою на сайт, може, наступним кроком буде звернення до спеціаліста та робота із ним. Тим більше, що у Вас є той, хто може підтримати Вас цей період.
Хай щастить!
Дополнение от автора
не боюсь процесу вагітності, не боюсь родів, боюсь лиш того що завагітнію і як родичі на це відреагують... Тобто для мене, у випадку вагітності зараз - це аборт. я можливо б і не робила цього, але поки не виконаю всього, що від мене вимагають батьки я не можу! На мене поклали багато відповідальності, я дуже багато вчусь і планую ще кілька років продовжувати своє навчання, тому ні про яку вагітність не може й бути мови... Це ще один з моментів (навчання, кар"єра) на яку мене все дитинсьво настроювали. Мама мене народила в 25, вже маючи за плечима освіту і непоганий кар"єрний ріст, татові взагалі було 30. Я єдина дитина в сім"ї.
психолог онлайн
Доброго дня! Так, батьки бажаючи нам самого найкращого,( особливо коли єдина дитина) іноді починають перекладати на нас свою місію, свої нереалізовані ідеї і знову від того, що дуже сильно люблять, програмують нас за своєю уявою про щасливе майбутнє . Розумієте дуже часто ми просто проживаємо чуже життя. На Вас стоїть програма «Батьківська заборона» і щоб зняти її зовсім не обов’язково вагітніти, лише прийняти це як можливу ситуацію і зосередитись на кар’єрі і.т.д. У Вас вже є розуміння ситуації, Ви вже дійшли до причин, залишилось почати жити своїм життям і захотіти цього, якщо самі не схочете ніхто не допоможе. Я знаю дівчину з аналогічною ситуацією, після вправ на прийняття різних ситуацій не відштовхуючи можливі варіанти, сказавши собі що я маю право на особисте життя , маю право на помилку – вона заспокоїлась , страхи відійшли, тому що, будь яку ситуацію вона сприймала як частину свого життя. Спокійно закінчила навчання , стала юристом, зробила кар’єру, та в 25 вийшла заміж, а в 26 народила дитину.
Дополнение от автора
Спасибі величезне за пораду, мені трохи легше зараз, якось трохи розібралась у всьому
Дякую!
психолог онлайн
Здравствуйте, olho. Согласна с коллегами, что суть проблемы в принятии себя, своих ошибок, своей жизни. Видно, что обязательства перед родителями, как "домоклов меч" висят над Вами. Знаете, у меня сложилось впечатление, что родители создали некий недосягаемый образ себя. Похоже, что Вы о маме и папе думаете, как о неземных созданиях, не способных на ошибки, страсть. Неужели они Вам не разу не рассказывали о своих неудачах или поражениях. Похоже беременность - это поражение, разрушение чего-то , что построено непосильным трудом. Возможно родители к этому так и относятся. Но, на самом деле - это дар Божий. И, люди имея детей продожают учиться, расти, делать карьеру. Думаю большинство из коллег на этом форуме именно так и живут.
Хотелось бы, чтобы Вы поговорили с мамой об этом всем. Возможно дело здесь в психологической отдаленности от родителей. Возможно стоит стать ближе, и тогда страхи не будут такими сильными.