Привіт
Добрий вечір!Я Іван!У мене проблема!В своі 25 я одинокий,простий хлопець,мав відносини 2 роки тому,дівчина зрадила відтоді серйозноно нічого не було)Я зі ці роки уже звик бути олин)Можна сказати змирився що буду самотнім)Але 3 місяці тому все змінилось,живу в селі!Одного дня поіхав в місто,вирішивши своі проблеми повертався додому,і підібрав дівчину і сосідньоі вулиці,милу квітку,вона комунікативна,весела!За вдяки ій сірий день став світлим і інтересним!Вона говорила всю дорогу,розказувала різні дрібнички,які я слухав наче приворожений)А коли доіхали до дому і вона вийла з машини стало знову сумно)Сонця знов нестало(Пройшов тиждень я продовжував жити своіми буднями,і вечером пішов з другом на пиво)Ми сиділи розмовляли,зайшла вона проходила біля нас привіталась)і вийшла)Ми розійшлись по домам а наступного дня пришло повідомленя і напис привіт.І почалось,я переписувався з нею цілими днями,а вечором ми ходили гуляти,на вихідні на шашлик!А одного дня зрозумів що житя без неі ніяке!І що жити без неі неможу)Здавалось в чому проблема?Різниця в роках ій всього 15,а мені 25.Тай іі батьки не дуже раді такій дружбі!Постійно думаю про неі,щоб трохи забутись поіхав на заробітки,та вона стала писати ще частіше,і дзвонити,на дзвінки не відповідаю)Тільки переписуюсь,а. в неділю трохи випив і подумав що я пликаю марні надіі,викинув сім карту в озеро,і купив нову)Не дзвонив до неі 2 дня,я коли зайшов на іі сторінку в соц мережі побачив статус ,Життя минае,а любов ні, так навіщо жити без любові?Цей статус налякав мене до смерті,незнаю чого!І знову написав,а вона як завжди весела,))Я й передихнув)Питала де пропав,чого не писав,і коли повернусь!Пише що ій подобаються такі як я,і що вона однолюб,і що вік не мае значення,що хоче багато дітей,хоче побачити киів,мені здаеться що я з кожним іі словечком закохуюсь з новою силою
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Але не думаю що іі батьки дозволять нам бути разом)Зараз задумуюсь над тим щоб поіхати за кордон)Але думки про неі навіюють сумніви,навіщо гроші,чи машини,чи будинки якщо поділитись нема з ким)А одна іі усмішка гріе душу,а простий поцілунок в щічку зводить з розуму)
Дополнение от автора
вона часто мене торкаеться,при зустрічі коли вітаемось не відпускае мою руку і прижимае до себе!Тай і я автоматично намаюсь торкатись іі як найчастьше

психолог онлайн
Іван, добрий вечір!
Якщо Ви по-справжньому любите, і хочете створити сім"ю з цією дівчиною, а вона погоджується, батькам прийдеться рано чи пізно змиритися з цим.
Спробуйте переконати їх. Але - не словами. Лише Ваші вчинки їх переконають.
Покажіть, що Ви - доросла, серйозна і відповідальна людина, яка зробить їх доньку щасливою в шлюбі.
Та майте терпіння, і не дозволяйте собі з нею інтимних стосунків. Ви ж розумієте, що навіть за невинні обійми і поцілунки несете юридичну відповідальність.
В будь-якому випадку, Вам прийдеться почекати декілька років. Це буде чудовою перевіркою ваших почуттів.
консультация психолога
Здесь нет проблем . Ждите её 17 летия и всё. Стройте планы мечты, не думайте о родителях. Не им жить, а Вам.
Делайте то что считаете нужным, и никого не слушайте.
Но помните ничего не вечно, ни любви, ни любовь, ничего. Так что с благодарностью принимайте людей с благодарностью отпускайте.
Дополнение от автора
Привіт!Цілу ніч думав що робити!І сьогодні запропонував бути разом,вона погодилась)Я щасливий)Договорились поки що таємно,і нікуди не спішити)Через 7 днів іду до дому в Франківськ,і нарешті іі побачу)