Духовна складова переходить на фізичну. Як боротися?
Вже близько пів року, як я відчуваю погіршення свого стану здоров'я. Сплю 10-15 годин на день. Якщо менше - встаю роздратована. Але що так, що інакше, ходжу весь день без сил, постійно хочеться присісти, прилягти. Можна подумати, що я стара бабця! З-за цього майже не ходила на пари. Та якби ж замість того хоча б гуляла! Ні - сплю і їм весь день. З їжею теж проблеми. Не можу зупинитися їсти. Навіть якщо дихати/сидіти важко, все одно впихую ще у себе. За останній місяць набрала так, що люди не взнають мене. Знайомі казали, що енергії нема, бо не їм. Тепер же їм, а її все одно нема. Минулого року ввечері не було проблемою пробігтися для задоволення 10 км, тепер же не можу на шостий поверх піднятися. Безсилля проявляється у спілкуванні і думках. Коли , наприклад, викладачі задають питання і я знаю відповідь, починає боліти голова, слова у голові змішуються.. І мені легше сказати: не знаю, ніж зібратися до купи відповісти. Куди ділися мої сили? Що можна зробити? Чи це не є проблемою?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Анастасія!
Так, екзестинційна криза, з якою Ви зіткнулися, провда є певною мірою психологічною проблемою. Але ця проблема може бути вирішена тім швидше, чим скоріше Ви опрацюєте ії разом с психологом.
Раджу Вам не баритися, бо усі проблеми мають тенденцію нашаровуватися.
З радістю допоможу Вам вибратися з цього небажаного стану. Звертайтесь!
психолог онлайн
Екатерина Анатольевна Черепова
Добрый день, Анастасия!
Проблема скорее всего психосоматическая, что значит - психические вопросы отражаются на физическом теле. Но для начала на всякий случай я бы обследовалась у доктора для подтверждения отсутствия органических проблем.
Удачи!
психолог онлайн
Анастасия, добрый день! Энергии нет, потому что мало двигаетесь. Начните заниматься спортом, делать зарядку, ходить в спортзал, больше бывать на свежем воздухе, и силы появятся. Вопрос с едой нужно разбирать более детально - важно выявить причины - что Вы заедаете? Возможно, пережили какой-то стресс? Обращайтесь, с радостью помогу Вам разобраться и изменить ситуацию к лучшему)
психолог онлайн
В чему полягає духовна сторона, яка вливає на ваш фізичний стан? Так часто буває коли людина хвилюється то "заїдає стрес". Через щось ви переживаєте стрес. Причина може бути як психологічною так і соматичною. Спочатку до лікаря, а потім і до психолога треба звернутись.
консультация психолога
Здравствуйте.
Медитируйте! Это прекрасное естественное природное явление, которое никогда не сможет быть изучено наукой.
Это волшебный покой и релаксация, которое даёт невероятные результаты.
Начните с 15 минут, утром и вечером. Когда Вы просыпаетесь, медитируйте сразу после пробуждения, а так-же за пару часов до сна вечером.
Так же старайтесь выходить на утреннюю и вечернюю прогулку (15 минут), перед медитацией, и делать пробежку перед медитацией (любое кардио бег, велосипед, плавание, скакалка и прочее), эффективность и польза после всего этого “кардио + медитация” будет в разы лучше!
Ну и конечно же Йога! Излюбленное занятие лучших фитнес тренеров США, и всех звёзд Голливуда.
Всё будет хорошо. Результаты придут, а именно - покой, умиротворение, осознанность, ясность, блаженство, состояния счастья, радости, праздности.