запори
Дитині 2,5 роки,спочатку була проблема з запорами, дитина раз в тиждень ходила до туалету,потім він зовсім став боятися навіть самого слова покакать, тікає закриває двері і кричить не буду.Лікувалися у гастрентеролога,здавали всі необхідні аналізи, робили узі все в нормі. але стан навіть погіршився,у дитини пропали навіть позиви тобто дитина може сидіти після клізми годину на рогщику і плакати казати що не хоче какати,ми всі методи перепробували,купували інші горшки, розказували що всі це роблять,що це не боляче, руки опускаються не знаю що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Доброго дня, Iрино! У Вас хлопчик?
Ваша дитина зараз проживає анальну стадiю розвитку. Ви пишете, що проходили обстеження у лiкаря. Якщо лiкар не знайшов вiдхилень (проблем з кишечником, шлунком, прямою кишкою) — проблема психологiчна, але не лякайтесь, все можна коригувати.
Проживаючи анальну стадiю розвитку, дитина вчиться самоконтолю, саморегуляцiї, чистотi. Дитина вчиться контролю над актами дефiкацiї, проявляє iнтерес до процесу.
Iнодi, в силу рiзних сiмейних обставин, у дитини формуються реакцiї протесту, що i проявляється як запори.
Я рекомендую Вам звернутись на iндивiдуальну консультацiю до психолога. Не дитину вести, а прийти самої. В цьому вiцi дитина ще тiсно повязана з мамою, та являється зеркалом сiмейних процесiв. Не хвилюйтесь, бiльшисть батькiв та дiтей проходять через подiбнi обставини.