Докори та зауваження в сім*ї
Доброго дня!
У кожній молоді сім*і проходить період притирання характерів, звичаїв, поглядів. Інколи стоять гострі питання які завершуються сварками у багатьох. Цікавить питання яке майбутнє у пари де один партнер постійно докоряє іншого у його недоліках ( не так прибрано, не так одягнено, не так розмовляє, не уважний(-на), безалаберність й т д) Звісно майже усі докори і зауваження слушні, і можливо це правильно коли тебе "вчать жити" і треба прислухатися? Просто це інколи пригнічує настрій і знижує самооцінку. Не можна ж бути у всьому досконалістю. В даній ситуації докоряє меланхолік сангвініку. Були спроби поговорити, але ситуації повторюються.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Здравствуйте!
А у вас есть право упрекать и воспитывать или это игра в одни ворота- один воспитуемый, другой воспитатель?
Дополнение от автора
Перший рік відносин був без докорів і зауважень. Але згодом спільне життя на одній площі дало свої плоди. Я стараюсь толерантно відноситися до речей які мене не влаштовують, для мене важливо зберігати повагу і комфорт в стосунках. Для партнера важливо ж щоб все було в порядку - і у всіх сферах, тому частенько висуваються претензії. У нього все в послідовності і організованості, я ж дію переважно імпровізовано, часто роблю й помилки, але в певних межах і мірах. Я стараюсь пояснити, що ми просто різні - мені ж відповідають, що це не в характері справа а у халатності. Тому людина в дійсності почала ставитися до мене як вихователь до підлітка ( він аналогічно ставиться до своїх старшої сестри й молодшого брата)
психолог онлайн
Форма, в которой решаются спорные вопросы конечно очень важна,и критика и претензии не способствуют тому,чтобы идти навстречу партнеру. Можно попросить мужа выбирать более мягкие формы.
Если ваш муж более склонен к порядку, а вы к хаосу,то вряд ли это кардинально изменится, к этому надо приспособиться,хорошо использовать для определенных особенностей друг друга юмор.
Если проблема имеет тупиковый характер, возможно за стремлением к порядку у мужа есть скрытая мечта из детства и у вас за стремлением к импровизации тоже есть скрытая мечта.Лучше всего попробовать обсудить это в доброжелательной атмосфере и прийти к общему решению.При желании для семейной терапии можно обратиться к психологу.