допоможіть
Я у відчаї! мені 22 роки для мого чоловіка 30 років, ми одружені 1,5 роки! В нас величезні проблеми в стосунках. Все починалось з дрібних сварок а зараз все перейшло до великих скандавів і навіть побійок. Раніше cварки починаллись з того що він приділяє мені мало уваги. Але я змирились з цим і перестала звертати на це увагу тоу-що знаю що він постійно нароботі і сильно в томлюється. Але він каже що ці сварки відклались в нього в голові. Потім стало все набагато гірше. В мого чоловіка є рідний брат вони двійнята. І коли брат привів знайомитись нову дівчину, я поітила що вона дуже дивно дивиться но мого човіка, що не давало мені спокою, тепер вона стала жінкою брата. а все ж бачу що вона дивиться постійно на нього а він на неї, ніби між ними є я кась симпатія, я почала хвилюватись і сказала йому це.. після цьго в нас одна причина для сварки ! Жінка брата. мені здається що він зрівнює нас і я на її фоні прграю,хоча я роблю все для того щоб бити кращою у всьому..Вже декідька раз я збирала речі і мала їти від нього. але завди ми вирішували спробувати ще раз. але останя сварка наша закінчилась тим що ми розводимось. він не хоче бути зі мною сказав що мене не любить і не хоче так більше жити. Будь ласка допоможіть підкажіть як мені бути . я сильно його люблю і хочу бути з ним
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня!
Шкода, що у Вашій такій молодій сім'ї виникають такі сварки, та, навіть, побої.
Для початку, подумайте, чи потрібно Вам і далі жити з людиною, яка Вас не поважає, та й може підняти руку? Чи стане у Вас сил тягнутися до ідеалу, який скоріш за все недосяжний, ( бо ідеал, він такий, тягнешся-тягнешся, а все одно щось буде не так).
Мені здається, що піти буде дуже страшно, тим більше складно, якщо Ви любите чоловіка, хоча більше це схоже на залежність. Але я б Вас у цьому підтримала.
Звичайно, доволі складно з одного листа зрозуміти всю ситуацію.
Можливо, ще раз зупиніться і подумайте, відчуйте, чи з такою людиною Ви б хотіли прожити своє життя?
Якщо Ваш чоловік буде згодний, - прийдіть на сімейну терапію, на мою, думку, це може бути шансом для стосунків, допоможе Вам поставити крапки над і.